Problem z korzystaniem z internetu

Witam !

Mam problem z moim laptopem, który zauważyłem dziś rano po korzystaniu z facebooka i youtube. Polega on na : opóźnieniu w widzeniu pisanego tekstu (co mam nawet teraz), zacinaniu ładujących się stron nawet do kilu minut (nie jest to wina mojego internetu bo wcześniej tzn. wczoraj i itd. jedna strona ładowała mi się kilka sekund max) i mam wrażenie jakby system ładował mi się dłużej niż zwykle. Próbowałem zeskanować avastem ale wyskakiwał mi komunikat, że nie mogę skanować systemu ponieważ nie ma utworzonych puntów przywracania systemu które musiałem mieć, bo wcześniej normalnie mogłem skanować. Co mogę zrobić żeby temu zaradzić ?

OTL - Raport obowiązkowy

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

Dodatkowo wstaw link do screena (całe okno programu) z CrystalDiskInfo portable, wypakuj i uruchom (zmień ustawienia, Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) i wstaw link do screena z HWMonitor (w spoczynku i pod obciążeniem, np. kiedy się zacina).

Screeny umieść tu http://forum.dobreprogramy.pl/gallery/posting.php?mode=image&submode=upload&album_id=20, na forum wstaw link.

Jeżeli już jest dział --> Bezpieczeństwo.

Przeskanuj komputer programem Malwarebytes Anti-Malware

Pełne skanowanie

(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)

Jeżeli wykaże infekcję usuń zainfekowane pliki.

Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:

http://www.wklej.org

lub http://www.wklej.to

Wrzuć dodatkowo wymagane logi OTL + Extras :

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

Czekaj za odpowiedzią fachowców z działu Bezpieczeństwo.

Raporty/logi wrzucasz na:

http://www.wklej.org

lub http://www.wklej.to

a na forum podajesz link do nich.

Odnośnie odpowiedzi falcon89 :

gallery/image_page.php?album_id=20&image_id=6036

gallery/image_page.php?album_id=20&image_id=6035

gallery/image_page.php?album_id=20&image_id=6034

(2 są z CrystalDyskInfo a 1 z HW Monitor)

http://wklej.org/id/1134868/ (OTL Extras)

http://wklej.org/id/1134870/ (OTL)

Włączyłem sobie Dead Island ze Streama w full detalach i mi się nie przycina. Obstawiam, że moje problemy są związane z wirusem, który dopadł mi przeglądarkę(Mozilla). Żeby napisać tą odpowiedź korzystałem z internet exploler bo na Mozilli zbyt mi się zacinało. Problem z opóźnieniem pisanego teksu mam tylko podczas korzystania z internetu. Internet Explorer mi się na razie nie zacina.

Odnośnie odpowiedzi Xman:

Będę skanował i jak skończę dam linka. Co do OTL jest powyżej.

Wstrzymaj się na razie ze skanowaniem przez Malwarebytes Anti-Malware (w tym dziale podstawą są logi) i zaczekaj na odpowiedź specjalistów.

Dodane 22.09.2013 (N) 13:44

Dysk nie jest w najlepszym stanie, rozciągnij okno programu CrystalDiskInfo by było widać wszystkie parametry (chodzi o dolną część okna) i wstaw link do screena.

Dodane 22.09.2013 (N) 13:47

Odinstaluj

BitGuard

Delta toolbar

Delta Chrome Toolbar

Pobierz AdwCleaner, kliknij prawym na pobrany plik i Uruchom jako Administrator, kliknij Skan, następnie Clean (może usunąć profil przeglądarki Chrome)

Wstaw nowy log OTL

Dodane 22.09.2013 (N) 13:50

Ustaw poprawnie OTL http://forum.dobreprogramy.pl/gallery/image.php?album_id=20&image_id=4745 (ustaw tak jak na tym screenie, wstaw tylko raport OTL.txt)

gallery/image_page.php?album_id=20&image_id=6038

gallery/image_page.php?album_id=20&image_id=6037

Dysk Info powyżej:

OTL jeszcze skanuje AdwCleaner pobieram

Zrób to w takiej kolejności jak napisałem, odinstaluj programy, użyj AdwCleaner, wykonaj i wstaw nowy OTL.txt

Dodane 22.09.2013 (N) 14:02

Dysk jest w złym stanie, ma 112 bad sektorów i powstają nowe (parametr C5 podświetlony na żółto).

Zaraz dam nowy OTl. Co do pozostałych czynności to już zrobiłem. Co mogę zrobić w sprawie dysku ?

Dodane 22.09.2013 (N) 14:21

http://wklej.org/id/1134905/ - OTL

http://wklej.org/id/1134907/ - OTL Extras

Dodane 22.09.2013 (N) 14:49

I co z tym moim logiem ?

Dodane 23.09.2013 (Pn) 16:44

Co mam zrobic w sprawie dysku ?

W OTL użyj opcji Sprzątanie.

W AdwCleaner kliknij Uninstall (odinstaluj).

Zaktualizuj Firefox’a (aktualna wersja to 24).

Uruchom Wiersz poleceń (w menu start wpisz cmd , kliknij prawym i Uruchom jako Administrator), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie laptopa, jeśli będzie coś naprawiał to wykonaj jeszcze raz.

Jeśli chodzi o dysk to niestety prędzej czy później będzie trzeba go wymienić (nie da się przewidzieć ile jeszcze podziała).

Czy laptop jest jeszcze na gwarancji, jeśli tak to z niej skorzystaj.

Dodane 23.09.2013 (Pn) 18:29

Przeskanuj cały dysk (wszystkie partycje) za pomocą Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png

Jeśli coś znajdzie to nie usuwaj, umieść raport na forum.

Nie da się naprawić dysku ?

Dodane 23.09.2013 (Pn) 18:45

Był wymieniany kilka tygodni temu. Co go mogło tak zniszczyć ?

Dodane 23.09.2013 (Pn) 19:00

Już raz próbowałem zeskanować i po około 9 % się zacina (brak odpowiedzi) zarówno skanowanie dysku jak i systemu