Problem z Kosz na dysku C:\ jest uszkodzony

Witam, podczas instalacji Microsoft Visual Studio oraz innych składników z nim związanych system Windows 8.1 wyrzuca mi błędem:

78c7b28c91bd3257.png

Po Naciśnięciu Tak wyskakuje takie coś:

24b2ed0832cf6ef3.png

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać ten problem, instalacja staje w momencie wystąpienia błędu i koniec.

 

Dane systemu:

Windows 8.1 Pro (aktualny 2015-12-18) ORYGINALNY

System antywirusowy ESET Smart Security (aktualny 2015-12-18) Komputer został wczoraj dokładnie przeskanowany, jest czysty.

CCleaner został uruchomiony po przeskanowaniu (zrobione porządki podstawowe)

Swoją drogą znalazłem w google jakieś instrukcje niby naprawiające ten błąd, niestety nie pomogły.

 

Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ?

Dzięki

Na początek sprawdź wszystkie partycje czy nie mają błędów 

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/check-your-hard-disk-for-errors

na początek zaznacz tylko opcję

Automatycznie napraw błędy systemu plików

 

A gdybyś przed instalacją"Microsoft Visual Studio", wykonał “Odświeżanie systemu”?.

Jeżeli masz coś na czym Ci zależy, koniecznie opcja> Z zachowaniem istniejących plików.

Uzyskasz praktycznie czysty system, wtedy instaluj “Microsoft Visual Studio”.

Odświeżanie usunie programy pobrane ze stron WWW, a na pulpicie utworzy folder z informacją co zostało usunięte.

Edit:

"

Ustawienia>Zmień ustawienia komputera>Odzyskiwanie>Odśwież komputer z zachowaniem istniejących plików.

Może zawołać o nośnik z systemem, przygotuj płytę jeżeli posiadasz. Twoje pliki i dane zostaną zachowane(nie pomyl się przy wybieraniu opcji!), usunięte zostaną programy pobrane ze stron WWW. Na pulpicie utworzony zostanie folder obrazujący co zostało usunięte."

 

Patrycje nie mają błędów. Odświeżanie systemu to ostateczność bo to komputer domenowy i ponowna konfiguracja instalacja certyfikatów dostępu do pewnych zasobów zajmuje strasznie dużo czasu… Komputer ma zintegrowany obraz systemu Windows który zawiera licencję i parę opcji recovery. Lenovo ThinkPad E540

sprawdź komendy konsoli

http://support.hp.com/us-en/document/c02902896