Problem z łączeniem się Modemu Sagem 800 z Neo


(Xaros) #1

Witam, mam ostatnio problem z Neostradą. Gdy ktoś do mnie dzwoni to mnie ciągle rozłącza. I później ciągle mi migają te diody na modemie. Dzwoniłem na błękitną gdzie mnie skierowali na 0800-102-102 i tam gość mówi, że wszystko ok a mnie szlag trafia. Gdy tak się próbuje łączyć to po paru minutach pojawia mi się takie okno:

5b9fed84efbcd8a8.jpg

Później:

1ab49c84f91dad28.jpg

Błagam o pomoc, bo ciągle nie mam neta :frowning:


(scripter) #2

Załóż filtr na linię telefoniczną

(powinien być w pakiecie instalacyjnym)


(JNJN) #3

Lub uszkodzony - filtr ma być przed wszystkimi telefonami - do modemu idzie sygnał bezpośrednio bez filtra.

Problem linii telefonicznej lub modemu.

Odłącz wszystkie telefony i zobacz jak się modem zachowuje.

Możliwe że telefon/telefony uszkodzone.


(Xaros) #4

Robiłem to wszystko. Zmieniałem filtry. Nawet odłączyłem wszystkie telefony i całą niedzielę byłem bez neta ;/ Filtry mam od 5 lat, wiec wiem jak to ma być podłączone.


(Szymoo) #5

Ten problem też sie pojawia, gdy podłaczysz nowe urządzenie na usb?? U mnie tak sie działo, gdy chciałem cos wydrukować... okazało się, że zasilacz niedomagał:wink: Po wymianie na nowy problem minął :slight_smile:


(Monczkin) #6

Proszę nazwać temat konkretnie.


(Xaros) #7

Nie no pierwsza sprawa to, że zmiana partu USB do podłączenia modemu nic nie daje. Filtry sprawne, nawet po odłączeniu wszystkich telefonów. Moim zdaniem jest to modem, a by go wymienić za free musi to zgłosić gość z technicznego. A on do mnie wysyła technika za 4 dni ;/ I święta bez neta to szlag może trafić człowieka. A tak modem to za 140zł :expressionless: Nie no żal.pl


(kozunio12) #8

Wina leży po stronie centrali TP. Ja przez taki błąd w działaniu byłem 3 tyg bez beta