Problem z łączeniem z LiveBoxem przez WiFi

Witam,

mam problem z połączeniem się do LiveBoxa przez WiFi zakupione w salonie TP jest to jakiś Sagem. 1 komputer jest połączony kablem do LiveBoxa, a 2 właśnie przez te WiFi. Po formacie przestało sobie to wszystko działać. A wcześniej działało… zainstalowałem te WiFi na komputerze z płytki wpisałem ten klucz sieciowy, wszystko fajnie zaczęło łączyć…długo pobiera adres sieciowy i po jakieś chwili (w każdej próbie tak było) występuje komunikat “brak łączności lub ograniczone” coś takiego…zadzwoniłem do TP i facet pokierował mnie tym, żebym powpisywał IP itd. do tego połączenia (choć kiedyś działało to bez wpisywania DNSów, IP itp.). Po wpisaniu tego połączyło mnie, ale niestety tylko połączyło bo w dalszym ciągu internetu nie ma - strony się nie lądują. Facet mówi, że może być coś źle format zrobiony? choć wątpię, bo to żadna sztuka, sterowniki do płyty głównej EPOX KT600 wgrałem z płyty…pomóżcie mi zwalczyć ten problem. Szukałem coś na internecie, ale nic podobnego nie znalazłem, chyba, że coś mi umknęło. Z góry dziękuje za jakiekolwiek rady czy pomoc.

Clinic :slight_smile:

Po tym komunikacie: “brak łączności lub ograniczone” sprawdź nazwę użytkownika i hasło dostępowe do sieci. Powinny Ci się palić światłem ciągłym dwie diody na box’ ie.

a jak mam spr. tą nazwę użytkownika i hasło dostępowe??

Wpisujesz w adres przeglądarki: 192.168.1.1 hasło i login (jeśli nie zmieniałeś) admin. Od razu na pierwszej stronie co się wyświetli masz usługi. Przy “Połączenie internetowe " masz opcję 'Modyfikuj”