Problem z LINKSYS WAG54G

Cześć wszystkim, od dłuższego czasu borykam się z irytującym problemem dotyczącym mojego routera/internetu. Posiadam wyżej wymieniony router i korzystam z usług NETII na łączu TPSA. Przejdę do sedna sprawy, z routerem jest połączony poprzez kabel komputer stacjonarny i tam wszystko działa tak jak powinno. Ja natomiast łączę się z routerem przez WIFI i właśnie tutaj jest ten problem. Bardzo często zdarza się, że gubię sieć i tracę połączenie, jedynym sposobem powtórnego połączenia się z internetem jest odpięcie zasilania routera. Ostatnio resetowałem ustawienia samego routera jak i przeinstalowywałem system na moim laptopie, jednak pomimo tego problem cały czas się pojawia. Podejrzewam, że problem leży po stronie routera ponieważ gdy tracę sygnał na laptopie to również moj smartfon nie widzi sieci.

Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu to byłbym bardzo wdzięczny :wink:

rozwiązanie jest tylko jedno - wymiana routera :).

Co masz ustawione w DSL Modulation???

Możesz spróbować zmienić też kanał nadawania sieci.

W DSLModulation mam ustawione MultiMode, zarówno ten parametr jak i kanał nadawania sieci próbowałem zmieniać parokrotnie, bez efektu.