Witam
Mam problem ze swoim Liveboxem. Wczoraj zauważyłem na swoim modemie, że dioda “@” miga na żółto i przez jakiś czas nie miałem internetu. Później miałem już internet, ale dzisiaj znowu to samo było. Co mogę z tym zrobić?
Witam
Mam problem ze swoim Liveboxem. Wczoraj zauważyłem na swoim modemie, że dioda “@” miga na żółto i przez jakiś czas nie miałem internetu. Później miałem już internet, ale dzisiaj znowu to samo było. Co mogę z tym zrobić?
Dlatego też proszę zapoznać się z tym tematem: Poradnik zakładania i edycji tematu
A następnie korzystając z przycisku Edytuj i opcji Użyj pełnego edytora , dokonać korekty tytułu, tak aby konkretnie mówił o problemie.
W przeciwnym razie temat trafi do Kosza.
Livebox tak ma czasem - traci synchronizację internetu. Najprościej zgłosić konsultantom Orange na nr 801505505 - prawdopodobna wymiana routera.
Może zadzwonię pod ten numer jak jeszcze się będzie powtarzać
Miałem tak kilka razy. W punkcie Orange mówią na mnie LiveboxKiller :-D Dobrą wiadomością jest to, że Orange wcale nie utrudnia wymiany sprzętu. Godzą się na to chętnie. Nawet te małe punkty Orange mają w zapasie jakiś livebox, więc szybko to załatwisz. Ja się już nauczyłem, że najszybciej konsultant podejmuje decyzję o wymianie liveboxa gdy powiem, że nie mogę się z nim połączyć przez przeglądarkę.
Livebox 2.0 stabilnością działania nie grzeszy, ale to może być też problem z siecią. Zgłoś awarię do Orange, technik powinien się zjawić relatywnie szybko.
tak jak kolega wyżej mówi, być może odległość do centrali za duża i zrywa połączenie w twojej modulacji albo coś nie łączy na linii, zgłoś na infolinię, niech się orange z tym buja.