A więc tak podpisałem 2 dni temu umowę z tp przywiozłem do domu liveboxa i tak jest on położony w innym pokoju instaluje zgodnie z instrukcją wkładam ten adapter do USB i na końcu instalowania sterów wyskakuje błąd coś o SSID że brak czy coś takiego i nie przechodzi do następnego okienka i tu moje pytanie czy to przez to że babka coś mówiła że mnie muszą zarejestrować czy coś takiego i mówiła że dziś po południu lub we wtorek czy przez to że nie ma zasięgu ??
A poczytaj instrukcję do urządzenia wszystko pisze.
0800 102 102 (nr bezpłatny)
Tam dowiesz się wszystkiego.
Ze podpisałeś umowę to nie znaczy ze TP-sa skrosowała ci linie pod Neo
Mają na to 30 dni
Mam jeszcze jedno pytanko zadzwoniłem tam do nich na tą infolinie i mi koleś powiedział jak zainstalować ręcznie i jest gites tylko teraz tak już od jakiś 5 dni mam w konfiguracji w stan synchronizacja.Owszem download jest ok ale upload na gierki jest masakra tracę pakiety w cs na polskich serverach cały czas.Dzwoniłem do nich i gadałem z jakąś babką i ona powiedziała że tak ma być i nie mogę tego rozklimić na starym necie miałem upa 10 kb i lepiej szło.To tak zostanie i się tak ******** czy ta babka coś mi źle powiedziała ?? Może ma ktoś też livebox to mi coś podpowie ??
ja też tak miałam.
wejdz na stronę speedtest.tp(innego tp nie akceptuje) i tam sprawdz parametry łącza .
u mnie wynik był bardzo słaby z ich winy ,ale już mi naprawili.
pozdro. ania
Po sprawdzeniu prędkości jak napisał eesti70 zgłoś reklamację na numerze 9393.
Dla TP rozmowa o problemie technicznym (0800 102 102) nie jest reklamacją
To taki kruczek TP aby nie mieć reklamacji.
na speedtest.tp jest tak z upek o 100kb za mało a download 100-200kb też za mało dzwoniłem wczoraj na infolinie i koleś powiedział że zgłosił to i technicy mają sprawdzić u siebie w poniedziałek a jak u nich będzie ok to mają przyjechać więc zobaczę -.-