Problem z logowanie do i-boa ERA

Witam!

Mam problem z zalogowaniem się do i-boa

użytkownicy Ery wiedzą o co chodzi :cool:

Wywal mi komunikat:

Po:

1)taryfy nie zmieniałem

2)umowy nie rozwiązywałem

3)faktury są wystawione

Problem ten pojawił się po następującej sytuacji: ma dwa tel w erze i postanowiłem połączyć oba konta abonenckie(tak,żeby jedna fakturka przychodziła),pani w TeleERA powiedziała nie ma problemu nawet punkty z ERApremia się sumują wszystko ładnie połączyli(tzw.konsolidacja kont):arrow: przychodzi jedna faktura punkty połączono, ale ten problem z logowaniem do i-boa? Czy to połączenie kont ma na to wpływ? Ktoś miał taką sytuację? Czy to minie czy trzeba z nimi się kontaktować?

Proszę o odpowiedź abonentów sieci ERA(nie interesują mnie opinie a w plusie czy idei jest tak czy inaczej) którzy mieli podobny przypadek.

Dzięki.

Pozdro.