Witam!
Mam problem z zalogowaniem się do i-boa
użytkownicy Ery wiedzą o co chodzi
Wywal mi komunikat:
Po:
1)taryfy nie zmieniałem
2)umowy nie rozwiązywałem
3)faktury są wystawione
Problem ten pojawił się po następującej sytuacji: ma dwa tel w erze i postanowiłem połączyć oba konta abonenckie(tak,żeby jedna fakturka przychodziła),pani w TeleERA powiedziała nie ma problemu nawet punkty z ERApremia się sumują wszystko ładnie połączyli(tzw.konsolidacja kont) przychodzi jedna faktura punkty połączono, ale ten problem z logowaniem do i-boa? Czy to połączenie kont ma na to wpływ? Ktoś miał taką sytuację? Czy to minie czy trzeba z nimi się kontaktować?
Proszę o odpowiedź abonentów sieci ERA(nie interesują mnie opinie a w plusie czy idei jest tak czy inaczej) którzy mieli podobny przypadek.
Dzięki.
Pozdro.