Problem z logowaniem do RDP


(KUD) #1

Witam,
Z dnia na dzień mam problem z RDP. Jest strasznie słaba jakość połączenia (1 kreska) - jeśli łącze się na zewnętrzne IP. Mogę normalnie się połączyć po wpisaniu poświadczeń jednak widzę tylko kursor i czarne tło. Po chwili wyskakuje komunikat: Wystąpił błąd wewnętrzny. Gdzieś wyczytałem( w ustawieniach), że problem jest ze zbyt długim wczytywaniem ustawień użytkownika. Zmiana głębi kolorów nic nie zmienia. W godzinach 21:00 i o 6:15 bez problemu się połączyłem. W godzinach pracy już jest problem. Łącząc się z wewnętrznego IP połączeniem z pulpitem zdalnym jest idealne.
Nie zwróciłem na to uwagi wcześniej ale:
mam włączony routing z 0.1 na 1.1 (połączenie wifi) i będąc na wifi (1.1) mogę połączyć się z RDP przez zewnętrzne IP (lecz wyskakuje ten błąd) jak i wewnętrzne IP., a wydaje mi się, że będać w tej samej sieci (1.1) nie powinienem móc się połączyć na zewnętrzne IP)
Port RDP już zmieniałem.
Mam nadzieję, że dość jasno przedstawiłem mój problem. Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam.


(bachus) #2

Po którejś stronie jest łącze do internetu bardzo obciążne?


(KUD) #3

Po stronie zdalnego. Jednak do tej pory wystarczało łącze. Żadnych wielkich zmian nie dokonywałem na zdalnym.


(bachus) #4

Jak widać coś się zmieniło, coś-ktoś obciąża łączę, ew. dostawca nie wywiązuje się z umowy.


(KUD) #5

Jest jeszcze dziwniej. Z jednego miejsca mogę się połączyć - z domu. Jednak fakt, że w domu mam łącze 100mb/20 mb na jeden komputer. Może teraz podsunie się komuś jakieś rozwiązanie?
EDIT: Mogę połączyć się ze zdalnym jedynie od dostawcy internetu Vectra.
Pozdrawiam