Problem z logowaniem do RDP

Witam,
Z dnia na dzień mam problem z RDP. Jest strasznie słaba jakość połączenia (1 kreska) - jeśli łącze się na zewnętrzne IP. Mogę normalnie się połączyć po wpisaniu poświadczeń jednak widzę tylko kursor i czarne tło. Po chwili wyskakuje komunikat: Wystąpił błąd wewnętrzny. Gdzieś wyczytałem( w ustawieniach), że problem jest ze zbyt długim wczytywaniem ustawień użytkownika. Zmiana głębi kolorów nic nie zmienia. W godzinach 21:00 i o 6:15 bez problemu się połączyłem. W godzinach pracy już jest problem. Łącząc się z wewnętrznego IP połączeniem z pulpitem zdalnym jest idealne.
Nie zwróciłem na to uwagi wcześniej ale:
mam włączony routing z 0.1 na 1.1 (połączenie wifi) i będąc na wifi (1.1) mogę połączyć się z RDP przez zewnętrzne IP (lecz wyskakuje ten błąd) jak i wewnętrzne IP., a wydaje mi się, że będać w tej samej sieci (1.1) nie powinienem móc się połączyć na zewnętrzne IP)
Port RDP już zmieniałem.
Mam nadzieję, że dość jasno przedstawiłem mój problem. Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam.

Po którejś stronie jest łącze do internetu bardzo obciążne?

Po stronie zdalnego. Jednak do tej pory wystarczało łącze. Żadnych wielkich zmian nie dokonywałem na zdalnym.

Jak widać coś się zmieniło, coś-ktoś obciąża łączę, ew. dostawca nie wywiązuje się z umowy.

1 polubienie

Jest jeszcze dziwniej. Z jednego miejsca mogę się połączyć - z domu. Jednak fakt, że w domu mam łącze 100mb/20 mb na jeden komputer. Może teraz podsunie się komuś jakieś rozwiązanie?
EDIT: Mogę połączyć się ze zdalnym jedynie od dostawcy internetu Vectra.
Pozdrawiam