Problem z losowym obrazkiem

Witam, jestem początkującym w temacie jednak lubią eksperymenty. Stworzyłem swoją stronkę korzystając z kreatora ale nie ma w nim wielu elementów które mnie interesują. Chciałbym zrobić obrazek losowy. Poczytałem że muszę to zrobić w php i połączyć z css. Robiłem według opisów z internetu ale coś pokręciłem chyba.

Stronkę można zobaczyć pod adresem http://www.karlowice.osp.org.pl . Chodzi mi to tego strażaka aby zieniał się co jakiś czas. A niżej podsyłam swoje wypociny:

CSS:

div.art-headerobject

{

   display: block;

   left: 0;

   margin-left: -5px;

   position: absolute;

   top: 16px;

   width: 319px;

   height: 453px;

   background-image: url(' images/background.jpg/index.php ');

}

php:

<?php

$i=0;

foreach(scandir('bg') as $plik){

   $roz=substr($plik, -4);

   if($roz=='.jpg' || $roz=='jpeg' || $roz=='.png' || $roz=='.gif' || $roz=='.bmp'){

      $img[$i][0]='bg/'.$plik;

      $img[$i][1]=$roz;

      $i++;

   }

}

$wyb=rand(0, count($img)-1);


switch($img[$wyb][1]){

   case '.jpg':

      header("Content-type: image/jpeg");

      $img=imagecreatefromjpeg($img[$wyb][0]);

      imagejpeg($img);

      break;

   case 'jpeg':

      header("Content-type: image/jpeg");

      $img=imagecreatefromjpeg($img[$wyb][0]);

      imagejpeg($img);

      break;

   case '.png':

      header("Content-type: image/png");

      $img=imagecreatefrompng($img[$wyb][0]);

      imagesavealpha($img, true);

      imagepng($img);

      break;

   case '.gif':

      header("Content-type: image/gif");

      $img=imagecreatefromgif($img[$wyb][0]);

      imagegif($img);

      break;

   case '.bmp':

      header("Content-type: image/bmp");

      $img=imagecreatefrombmp($img[$wyb][0]);

      imagejbmp($img);

      break;

}

imagedestroy($img);

?>

byłbym wdzięczy o jakieś wskazówki i podpowiedzi.

Dodane 18.07.2012 (Śr) 16:10

Aha, kod php znalazłem na forum i postępowałem zgodnie z opisem do niego załączonym.