Problem z Microsoft Office Outlook - logi do sprawdzenia


(Adriank1997) #1

Witam, proszę o pomoc, gdyż mam problem z Microsoft Office Outlook. Gdy uruchamiam ten program wyświetla się taki oto błąd: bladjq1.png


(system) #2

Chyba zainfekowany komp, ale nie jestem specem...


(Adriank1997) #3

Chyba? Jeżeli nie jesteś specem, jak sam piszesz to takie posty zachowaj dla siebie.Czy jest ktoś kto naprawdę może mi pomóc?


(Adriank1997) #4

No szkoda, że nikt nie ma pomysłu jak mi pomóc, Kriz , dzięki za chęci :smiley:


(Leon$) #5

sprawdzimy czy komp czysty

Pobierz Combofix http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=16&t=36654 przeskanuj system daj log

potem przeskanuj HijackThis 2.02 daj log

kolejność skanowania jak podałem

:slight_smile:


(Adriank1997) #6

Log z ComboFix i HijackThis (nie wiem, czy dobrze zrobiłem dając link do loga, czy powinienem wkleić na forum za pomocą

Code

? Jak coś źle zrobiłem to pisz.

ComboFix ---> http://wklej.eu/index.php?id=84b53542b2

HijackThis ---> http://wklej.eu/index.php?id=8e4017ecc7


(Leon$) #7

wpisy

usuń HijackThisem >> Fix checked

znasz ten folder?

niepokoi mnie ilość aplikacji w uruchamianiu od programu

Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

zrób optymalizacje uruchamiania

http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i ... 378.0.html

usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport stronę uruchomić przez IE

lub

Dr.WEB CureIt! http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... It!+4.44.5

:slight_smile:


(Asterisk) #8

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na

konkretny. Inaczej temat poleci do śmietnika.


(Adriank1997) #9

Usunąłem to co powiedziałeś za pomocą HijackThis.

Co do tego folderu to go nie znam, on jest pusty, nie ma w nim żadnego pliku. Usunąć go ręcznie?

Odinstalowałem program Vista Inspirat 2. Dobrze zrobiłem? Nie chcę już z niego korzystać, bo przez niego trochę się zacinał Windows przy uruchamianiu.

Rejestr przeskanowany i wyczyszczony.Optymalizacja uruchamiania wykonana.Folder C: \Qoobox oraz instalka ComboFix usuniętę.Wyłączenie i włączenie przywracania systemu na wszystkich dyskach wykonane.


(Leon$) #10

usuń ręcznie

wykonaj skanowanie Kasperskim

jak będą wirusy to pokaż raport

:slight_smile:


(Adriank1997) #11

Nie wiem dlaczego, ale gdy wchodzę w: C:\Documents and Settings\Adrian_3\Dane aplikacji\ to nie widzę tego pustego folderu (pod ścieżką C:\Documents and Settings\Adrian_3\Dane aplikacji.# ). Gdy wejdę w C:\Documents and Settings\Adrian_3\Dane aplikacji.# to jest ten pusty folder, ale nie ma nigdzie opcji usuń, co zrobić? Raport z Kasperskiego pokażę później, bo właśnie mi skanuje. Pozdrawiam

EDIT: Nie było wirusów, ale problem nie zniknął :frowning: :expressionless: Pomóżcie!


(Leon$) #12

Pobierz i uruchom narzędzie The Avenger Zaznaczasz tekst podany do usunięcia na forum

kopiuj >> klikasz na Paste Script from Clipboard >> Execute >> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt

:slight_smile: