Problem z mikrofonem w kamerce internetowej

Witam, na wstępie chciałbym podziękować wszystkim, którzy będą starali się mi jakoś pomóc. Oto i mój problem:

Kilka dni temu kupiłem kamerkę (Logitech Webcam C100). Kamerka z mikrofonem, ma tylko jedno wejście USB (może to istotne),ale nie mogę korzystać z mikrofonu .

System XP,karty dźwiękowe:Intel, procesor ASUSTeK Computer INC.Co mam robieci???

Bardzo proszę o pomoc

Z tego co wyczytałem ta kamerka nie posiada mikrofonu…Jednak jeśli jestem w błędzie zainstaluj sterowniki logitecha

Dobra ale jaki bo ja nie szarym człowieczkiem w komputerach i nie znam się na tym ?

http://www.logitech.com/en-in/support/6424?section=downloads&bit=32&osid=1

Wybierasz dla Windows Xp

Ta kamerka nie posiada mikrofonu:

http://www.euro.com.pl/kamery-interneto … bhtml#opis

bartrix16 ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Jeżeli chodzi o akcesoria do komputera , to z nimi tak czasami jest niestety.