Problem z Minecraft OpenGL


(Mrdawidpl) #1

Witam mam pewien problem z Minecraftem. Tak wygląda błąd...

[00:33:56] [Client thread/INFO]: Setting user: JackT
[00:33:56] [Client thread/INFO]: (Session ID is token: :d66c76ae4930310bbba8114d11278c48)
[00:33:58] [Client thread/INFO]: LWJGL Version: 2.9.1
[00:33:58] [Client thread/ERROR]: Couldn't set pixel format
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?]
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?]
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?]
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?]
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?]
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?]
    at bsu.am(SourceFile:510) [1.8.jar:?]
    at bsu.aj(SourceFile:352) [1.8.jar:?]
    at bsu.a(SourceFile:299) [1.8.jar:?]
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120) [1.8.jar:?]
---- Minecraft Crash Report ----
// Why did you do that?

Time: 06.07.16 00:33
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
    at bsu.am(SourceFile:523)
    at bsu.aj(SourceFile:352)
    at bsu.a(SourceFile:299)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120)

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:


-- Head --
Stacktrace:
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
    at bsu.am(SourceFile:523)
    at bsu.aj(SourceFile:352)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
    at bsu.a(SourceFile:299)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120)

-- System Details --
Details:
    Minecraft Version: 1.8
    Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
    Java Version: 1.8.0_91, Oracle Corporation
    Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
    Memory: 86094376 bytes (82 MB) / 153886720 bytes (146 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
    JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
    IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
    Launched Version: 1.8
    LWJGL: 2.9.1
    OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
    GL Caps: 
    Using VBOs: No
    Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
    Type: Client (map_client.txt)
    Resource Packs: []
    Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
    Profiler Position: N/A (disabled)
#@!@# Game crashed! Crash report saved to: #@!@# C:\Users\Windows7\AppData\Roaming.minecraft\crash-reports\crash-2016-07-06_00.33.59-client.txt
Java HotSpot(TM) Client VM warning: Using incremental CMS is deprecated and will likely be removed in a future release
 

Tak to wygląda. 

System: Windows 7 (64bit)

Karta graf: ATI Radeon HD 4650 (Microsoft Corporation WDDM 1.1)

Procesor: AMD Athlon (tm) 7750 Dual - Core Processor (Podwójny procek)

RAM: 3GB

Używam: Shiginima Launcher 3.100

P.S Brat cioteczny ma podobne specyfikacje lecz u niego Windows nie był zmieniany... To pewnie przez zmiane Windowsa. Jak by przetumaczył na j. polski ten problem to miewia się tak: Brak OpenGL w folderze coś takiego lecz dla pewności radzę sprawdzić. Aktualizując kartę graficzną pisze, że mam najnowszą. Lecz nie jestem pewien. Z góry dziekuję za pomoc.


(Piesek64) #2

Pirat? Jeśli tak (a zgaduję, że tak. Gdybyś miał oryginalne konto, nie używałbyś launchera omijającego zabezpieczenia) - komentarz na miejscu “// Why did you do that?” i regulamin.

 

Co do twojego “tłumaczenia” - trochę daleko do prawdy.


(Mrdawidpl) #3

Nie wiem pobrałem z jakieś strony. Lecz próbowałem ze wszystkimi launcherami i dzieje się to samo lecz zyczu po prostu się wyłącza.


(Piesek64) #4

 

Jeśli POBRAŁEŚ z jakiejś strony, która nie jest OFICJALNA to pirat i raczej nie zastaniesz tu pomocy.

Można uznać, że się przyznałeś do piractwa - gdybyś miał legalną grę nie używałbyś launcherów do omijania zabezpieczeń.


(Mrdawidpl) #5

W takim razie podaj link do strony z oficjalnym minecraftem. 


(rgabrysiak) #6

https://minecraft.net/pl/


(Veteranus) #7

Wystarczy zainstalować sterowniki od nowa, bo też miałem ten błąd (ale nie w shiginima launcher)


(Crzemek) #8

przepraszam że być może ponawiam temat ale widzę że Veteranus wie jak rozwiazać problem a mam podobny.

kupilem na prezent synowi Minecrafta z oficjalnej strony ale teraz wyskakuje mi takie coś

---- Minecraft Crash Report ----

// I just don’t know what went wrong :frowning:

 

Time: 30.12.16 10:36

Descript_ion: Initializing game

 

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)

at bcx.ap(SourceFile:598)

at bcx.an(SourceFile:434)

at bcx.a(SourceFile:381)

at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

 

 

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:


 

– Head –

Thread: Client thread

Stacktrace:

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)

at bcx.ap(SourceFile:598)

at bcx.an(SourceFile:434)

 

– Initialization –

Details:

Stacktrace:

at bcx.a(SourceFile:381)

at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:124)

 

– System Details –

Details:

Minecraft Version: 1.10.2

Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1

Java Version: 1.8.0_111, Oracle Corporation

Java VM Version: Java HotSpot™ Client VM (mixed mode), Oracle Corporation

Memory: 79489600 bytes (75 MB) / 150876160 bytes (143 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)

JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M

IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0

Launched Version: 1.10.2

LWJGL: 2.9.4

OpenGL: ERROR RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

GL Caps: 

Using VBOs: Yes

Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.

Type: Client (map_client.txt)

Resource Packs: 

Current Language: ERROR NullPointerException: null

Profiler Position: N/A (disabled)

CPU: <unknown>

 

Windows 7 (32)

próbowałem ze sterownikami grafiki i nic

java nic

może macie rozwiązanie aha nie jestem pewien czy nie miał przypadkiem na tym komputerze jakiegoś wcześniej demo albo co gorsze nielegala