Na dwóch telefonach Samsung Galaxy 551 (I5510) kupionych w Play i w tej sieci używanych od samego początku jest problem z MMSami. SMS konfiguracyjne wysłane, telefony uruchomione ponownie. Ustawienia są następujące:
punkt dostępu (apn): mms
uwierzytelnianie: brak
nazwa użytkownika: brak
hasło: brak
strona główna: http://10.10.28.164/mms/wapenc
adres serwera proxy: 10.10.25.5
port: 8080
Ustawione jest także odbieranie danych pakietowych. Jedynie co nie jest ustawione to roaming na dane pakietowe. Przy próbie jego włączenia pojawia się monit o prawdopodobnych wysokich kosztach roamingu (telefony nie są moje, więc nie chciałbym ich właścicieli narażać na nieprzewidziane wydatki). Prośba jest taka, jeżeli ktoś ma taki telefon w Play, to czy może sprawdzić czy ma włączoną tę opcję. Ewentualnie jakaś inna rada co jeszcze można byłoby ustawić. Dodam, że właściciel dzwonił na infolinię Playa, ale jedyne co poradzono to wykasowanie ustawień i wysłanie sms’a konfiguracyjnego jeszcze raz. Acha net też nie działa, ale podejrzewam, że jak ustawię MMSy to net też zadziała. No i właścicielowi bardziej zależy na MMSach niż na necie.
Dzięki. Problem rozwiązany. Tak naprawdę winnym okazał się interfejs: opcja odbierania danych pakietowych nie była zaznaczona choć na taką wyglądała (była odhaczona, ale nie na zielono). Wszystko działa, dzięki za pomoc. Pozdrawiam.