Problem z monitorem 711MP TV LCD


(Milas15) #1

Mam problem...Gdy np. stane rano...i włączam komp. lub TV w monitorze to mój LCD zaczyna wariować :frowning: włącza się i następnie gaśnie i tak w kółko kilkanaście razy póki nie zaskoczy i się nie rozgrzeje! sprawdzałem inny kabel zasilający monitor ale nic! Z góry mówie że to nie wina komputera! bo tak samo robi z TV z odłączonym kablem DVI-I od kompa :? więc o co chodzi? jakiś zasilacz w monitorze siada? Mam go zanieśc na gwarancje? jeśli tak to tu mam kolejne pytanko...Przez przypadek zapodział mi się karton od monitora, ale mam karte gwarancyjną i dowód zakupu i karton od kolegi...czy to wystarczy żeby oddać monitor na gwarancje? pozdrawiam! i prosze o szybko odpowiedź :slight_smile:


(klopas) #2

kartonu nie musisz mieć... tylko gwarancję, paragon i coś żeby to zapakować (może być ten karton od kolegi)

najwyżej będziesz się z nimi kłócił jeśli nie przyjmą :wink:


(Mlajtner) #3

jeżeli jest główny wyłącznik /nie sygnalizujący monitora o stanie czuwania/-to próbuj włączać

i wyłączać ręcznie /poprzez wciskanie/...może....


(system) #4

A odłącz zasilanie na 20s i podłącz jeszcze raz, lub wyłącz zasilanie szybko podłącz i włącz.


To jest metoda na sprawdzenie:P


(Milas15) #5

Przycisku głównego od zasilania niestety nie posiada mój monitorek ;-( a z kabelkiem pobróbuje jeszcze...choć robiłem tak jak Crop napisał :wink:

Dzienx! jak do jutra problemu nie rozwiąże to na gwarancje dam xD myśle że to chyba ten element pada który pobiera prąd od kabla zasilania i przeprowadza go do całego monitora... pozdrawiam!

Acha jeszcze jedno pytanko, bo karte gwarancyjną mam jakąś dziwną...to znaczy pisze na stronie głównej KARTA Gwarancyjna po Angielsku i w środku też wszystko w innych językach prócz polskiego, i pisze co obejmuje gwarancja, gdzie są serwisy, nr telefonów i to wszystko, nie ma jednak żadnej tabelki gdzie się np. daje pieczątke od przeprowadzonej naprawy gwarancyjnej...Nic innego chyba nie miałem :-/ i do tego mam fakturke od zakupu, to styka myśle aby oddac na gware nie? pozdro!


(system) #6

Jesli cos kupujesz to przedawca automatyczne daje ci gwarancje na 2 lata.


(Kemottt) #7

Witam!

Mam ten sam problem co milass, z tym że nie mogę znaleźć rachunku od monitora.

Ile ewentualnie kosztowałaby naprawa sprzętu? Nie chciałbym wydawać za dużo kasy, bo monitory na ten moment są dość tanie i mógłbym kupić nowy.

Pozdrawiam