Problem z monitorem + log


(Wnb83) #1

Witam. Mój problem polega na tym, że średnio co +/- 30 minut spłaszcza mi się monitor. Nie mam pojęcia w czym jest problem. Monitor sprawdziłem na swoim drugim komputerze i wszystko jest w porządku. Ja podejrzewam, że mam uszkodzoną karte, ale mogę być w błędzie. Liczę na Waszą pomoc.

O to log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 16:27:27, on 2006-09-03

Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)


Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

D:\Programy\HijackThis\HijackThis.exe


R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = 194.165.130.93:8080

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll

O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{ACA4F5F6-CC55-41DA-8F5F-008BEEB6558F}: NameServer = 217.96.107.2

O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe

O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe

O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)

O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

(Bbieniol) #2

Nie jest to wina syfu - log jest czysty :slight_smile:


(Wnb83) #3

Bieniol , wielkie dzięki za pomoc. Co mam w takim razie zrobić, aby poznać przyczynę takiego stanu rzeczy :?:


(Bbieniol) #4

Skoro na innym komputerze jest wszystko dobrze, to tak jak mówisz, może być to spowodowane uszkodzeniem karty graficznej :frowning:


(Wnb83) #5

Czy Everest pokarze mi awarię karty :?: Czy jest takowa opcja w tym programie :?: Nie chce sam szukać, bo jeszcze mogę coś popsuć, dlatego pytam doświadczonych userów. :slight_smile:


(Bbieniol) #6

Z tego co mi wiadomo, to nie ma takiej możliwości - ale oczywiście mogę się mylić.

Spróbuj podłączyć inny monitor do swojego komputera i zobaczyć jak się wtedy będzie zachowywać :slight_smile:


(Wnb83) #7

Już to robiłem i komputer zachowywał się bardzo dobrze - nie było takiego problemu. Czy jest wobec tego jakiś program, który pokarze mi awarię karty :?: Byłbym wdzięczny za link do takiego programiku. :slight_smile:

Pozdrawiam, Wnb :slight_smile:

Złączono Posta : 04.09.2006 (Pon) 12:00

Ale walnąłem gapę. :wink: Podłączyłem też inny monitor i sytuacja była jednak ta sama. Też +- 30 minut jest dobrze, a potem jest to samo. Nadal czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam, Wnb :slight_smile: