Problem z monitorem Samsung Syncmaster 2243LNX

Witam,otóż mój problem wygląda nastepująco,nie moge ustawić takiej rozdzielczości monitora jaka powinna być(czyli 1680-1050).Sterowniki nie pomagają,ponieważ podchodzą tylko pod wszystkie inne systemy operacyjne,ale nie windows 7,

Moja karta graficzna: ATI Radeon HD 4730 series Posiadam do nich najnowsze sterowniki :slight_smile: Dodam jeszcze,że przed zmianą systemu windows vista na windows 7 wszytsko działało jak powinno :slight_smile:

Z góry dziękuję za pomoc :slight_smile:

Sprawdź starsze sterowniki do karty (np. 12.6).

A mogłbyś podać,bo jestem troche zielony w tym :slight_smile:

Jaki system (32 czy 64 bity)?

64

Odinstaluj obecne sterowniki, zainstaluj Driver Sweeper uruchom komputer w trybie awaryjnym (instrukcja) i za pomocą Driver Sweeper’a (zaznacz AMD - Display) usuń pozostałości po sterownikach.

Uruchom ponownie komputer, zainstaluj http://www2.ati.com/drivers/12-6_vista_win7_64_dd_ccc.exe.

Ale mam odinstalować sterowniki od karty graficznej ?

Tak.

Dodane 10.03.2013 (N) 19:11

Odinstaluj w Programy i funkcje (Panelu sterowania).

Nic nie pomogło :C

Czy zainstalowałeś sterownik do którego link podałem?

Tak,rozdzielczość sie nie zmieniła.

A próbowałeś ją ręcznie ustawić (kliknij prawym na pulpit, Rozdzielczość ekranu).

Tak

Otwórz aplet Catalist Control Center (prawym klawiszem na pulpicie) przejdź do zarządzanie pulpitem -> właściwości pulpitu -> jakie rozdzielczości są do wyboru wklej zrzut ekranu.

Przepraszam,że tak długo

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96d … ca830.html

a ta częstotliwość odświeżania ? zmieniałeś na 60/100Hz ? być może ta Twoja karta ma pewne ograniczenia w rozdzielczościach a próbowałeś to 1680 ?

ogólnie to wygląda jakby nie były zainstalowane/poprawnie działały sterowniki od grafiki - jak to wygląda w menadżerze urządzeń ?

Na tej liście jak byk widnieje 1680x1050.

Próbowałeś wybrać tą opcję z listy?