Problem z monitorem


(Plik) #1

Witam,

mam problem z zakupionym świeżo monitorkiem hp w2207h mianowicie po podłączeniu i ustawieniu rodzielczości (w sumie to od razu tak było), nie wyświetla mi poprawnie koloru czerwonego ;[


(Cosik Ktosik) #2

Zobacz, czy we wtyczce piny nie zostały pozaginane.


(Kolmar) #3

To reklamuj


(fastman92) #4

Sprawdź jeszcze ustawienia monitora. W moim np. jest ustawiwenie ile ma być koloru czerwonego, zielonego i niebieskiego czyli RGB. U siebie tego też poszukaj i pozmieniaj.


(Ciupa Michal) #5

zobacz jak monitor działa u kolegi (znaczy się podłącz monitor pod kolegi kompa i zobacz czy nadal będzie się to działo)

kabel dobrze dociśnięty?

jak tam temp. karty graficznej (podaj z GPU-Z)

zobacz na ustawienia, poszukaj opcji do ustawienia kolorów :wink:


(Plik) #6

wrrr, uruchomiłem teraz komputer i co? wszystko ładne, żywe kolorki, aż miło było i banan na twarzy, ale po chwili zaczeła mrygac i znowu ten różowawy kolor i wszystko się zmieniło. (osoby nie dostępne na gadu są żółtawe ;o)

Jutro kupię przejściówkę z hdmi na dvi-i i zobaczymy czy to samo.

gruchacz , temp na procku wynosi 42-43 C ;->

pozdrawiam i dziękowac.


(Ciupa Michal) #7

procek raczej nie ma tutaj znaczenia, podaj temp. karty graficznej (program GPU-Z)


(Plik) #8

tfu sorka, źle napisałem, chodziło mi właśnie o temp grafiki. A problem leży właśnie we wtyku, bo teraz wyłączyłem kompa pogrzebałem z tyłu i teraz ładnie śmiga z kolorkami. Coś może z przejściówką. Zakupie przejściówkę z HDMI na DVI-i i myślę że powinno śmigać, a jak nie to nie wiem .. :wink:

pozdrawiam i dziękować.

EDIT: czy lepiej kupić cały kabel HDMI-DVI-i czy tylko przejściówkę?:>


(Ciupa Michal) #9

bez różnicy, to zależy od ciebie, które wygodniejsze dla ciebie i które jest tańsze :wink:


(Jarnowak3) #10

mam monitor ponad 3 miesiace LCD i nowy komp ostatnio pojawia mi się "przebija kolor zielony" pionowy zielony pasek szer. 3,5 niewiem czy jest to wina sterowników karty graficznej czy musze monitor oddać do naprawy co sądzicie? pozdo


(Cosik Ktosik) #11

Zobacz na innym komputerze i w trybie awaryjnym. Jak to samo, to serwis.


(Jarnowak3) #12

dzięki ... w trybie awaryjnym to samo :frowning: pewnie monitor walnął a gwarancji nie podbiłem :frowning:


(Dobrol) #13

Gwarancji nie musisz podbijać, korzystasz z prawa klienta do reklamowania.

Musisz mieć tylko paragon lub fakturę.


(Ciupa Michal) #14

jarokapy ,

zobacz jeszcze czy kable LCD>GPU jest dobrze dociśnięty, wydaje się za proste, a często właśnie to jest problemem :wink:


(Monczkin) #15

Proszę nazwać temat konkretnie i usunąć zbędne emotki z treści posta.