Problem z mozilla i otwieraniem sie stron


(modecom870) #1

Witam mam taki problem ze internet jaki posiadam ma dobra przepustowość i działa na innym komputerze z Windowsem 7 dobrze otwierają się strony szybko i sprawnie a u mnie na Windows 10 64bit przeglądarka Mozilla chodzi jak żółw i nie wiem co jest tego powodem próbowałem wyłączać aktualizacje zaporę defendera i nic to nie dało przestawiałem w przeglądarce proxy itp na automaty ręcznie itp nic to nie dało szukałem w przeglądarce mojej aubghut config i pilipiling nie ma takiego czeg

oś wiec już nie wiem co mam zrobić dodaje fotki


(synaptyk) #2

Prawdopodobnie kopiesz komuś monero, odśwież firefoxa albo stwórz nowy profil


(modecom870) #3

co robie bo nie wiem co to znaczy zadnego profilu nie mam w firefox zainstalowałem i ma działac


(synaptyk) #4

Firefox działa na profilach i tak jak na windowsie możesz ich mieć wiele. wystarczy uruchomić cmd (Windows + R) i wpisać chyba firefox.exe -p

Ale najlepiej odświeżyć firefoxa (usuwa wszystkie dodatki i modyfikacje a zostawia zakładki) kliknij Informacje dla pomocy technicznej -> Odśwież program firefox

Potem zainstaluj ublock origin z filtrami antykopiącymi albo zainstaluj nocoin

Jak to nie pomoże to przeskanuj komputer AdwCleaner a jak to zawiedzie to antywirusem


(modecom870) #5

nie mam zadnego antywirusa bo to ino zasmieca komputer jak bedzie mi ktos chciał spalic pc to nawet najnowszy najdroszy antywirus nie pomoze , mam zainstalowany ccclaner i nim skanuje pc zresetowałem firefoxa jak muwiłes i dalej kaplica


(synaptyk) #6

przeskanuj tym, usuwa różne badziewia i nie trzeba go instalować


(modecom870) #7

przeskanowałem troszke delikatnie lepiej chodzi ale nie za szybko i mam takie cos


(krystian3w) #8

I przeskanuj wbudowanym Windows Defenderem.


Wykryło ci resztki po asystencie pobierania z dobrychprogramów.


(synaptyk) #9

To jest wersja przenośna antywirusa więc nic nie namiesza ani nie spowolni. Spróbuj tym przeskanować


(blumberplumber) #10

Przede wszystkim pisz zgodnie z ortografią.
Co do problemu, to tak, jak kolega @synaptyk pisze, przeskanuj kompa antywirusem i AdwCleaner’em. Ewentualnie możesz załączyć pliki logów z FRST, ale to w dziale “Bezpieczeństwo”, choć możesz i tutaj.


(AnonimX) #11
  1. Wyczyść dane tymczasowe przeglądarki.
  2. Podaj listę wtyczek - może któraś jest problematyczna.
  3. Czy Firefox na Windows nie powinien być w wersji 64bit?

(modecom870) #12

problem rozwiązany pomogło przywrócenie ostawień Mozilli