Nie lepiej reklamować przez sklep? Morele np. Wysyła swojego kuriera.
Gorzej jak to nie morele i sklep jedynie poleca wysłać do siebie na własną rękę lub z pomocą najbliższego ich punktu sprzedaży (np. RTV Euro AGD - jak sprzedają dalej HDD/SSD).
Czasem nawet niby producent daje opcje zamówienia kuriera - np. linkując do autoryzowanego serwisu z takim bajerem.
Większość sklepów wysyła swojego kuriera, nawet te z Allegro. Jakieś tanie umowy mają. Tylko karteczkę trzeba sobie wydrukować. I sami załatwiają z serwisem jak na gwarancji.
Może zamiast od razu wysyłać, napisz do nich by ci plakietkę załatwili i numer sprawy.
A zrobiłeś zgłoszenie RMA?
Tak zrobiłem zgłoszenie RMA Poprzez strone producenta
Taką plakietke mam Dysk był z komputronika nie morele.
Próbowałęm przez komputronik ale oni mi kazali zgłośić to do producenta bo przez nich będzie trwać dłużej.
Plakietka jest naklejona a dysk spakowany w oryginalne pudełko tylko z tymi danymi serwisu mi sie nie zgadzało Bo dhl chciał numer telefonu a oni mi tego numeru nie przysłali.
Panorama firm to raczej nie zawsze ma już aktualne dane.
Jeszcze może dopytaj się DHL czy to numer kontaktowy serwisu / magazynu serwisu ma być.
Wystarczy zadzwonić na podany numer i zapytać: “czy to serwis WDC?”
Albo zobaczyć czy się oni przedstawią inaczej niż “halo” / “słucham” / “kto tam” / “tak”.
Niestety pokolenie płatków śniegu woli godzinami grzebać w internecie, zasypywać fora dyskusyjne niekończącymi się pytaniami, pisać maile lub produkować się na fanpage FB danej firmy niż zwyczajnie wziąć telefon do ręki i zadzwonić. Bo przecież po drugiej stronie siedzi człowiek i może ugryźć!
Ja sobie nie wpisałem w wyszukiwarke gdzie mam wysłać dysk wd który uległ Awarii.
Tylko Jak zgłaszałem awarie(robiłem zgłoszęnie RMA) to ten serwis podała mi sama stona Western digital tylko bez numeru telefonu. Mam tam dzwonić bo producent nie wie gdzie serwisuje swoje produkty na terenie danego kraju?
Pobożne życzenie, żeby tego żywego człowieka dorwać po tej drugiej stronie.
Niestety, w obecnych czasach dodzwonienie się do instytucji/serwisów/infolinii często jest gehenną zżerającą hektolitry czasu. Albo próbujesz dogadać się z botem przez kilkanaście minut, albo klepiesz tonowo numerki, rozłączasz się i próbujesz inny zestaw, bo ostatecznie kończyło się na automacie, albo wisisz 45 minut w oczekiwaniu na rozmowę tylko po to, by: a) rozłączyło cie, b) konsultant był w stanie podać wyłącznie info, które można było sobie odszukać na stronie.
Przykład żywcem zdjęty z serwisu CTDI. Przykłady można mnożyć
Zadzwoniłem. Zajmują się serwisem WDC. To jest TEN numer.
Ja też dzwoniłem ale u mnie w telefonie niema sygnału
Za to wyświetla mi sie ta firma w telefonie
Przy okazji, sprawdziłem na furgonetka.pl i wybierając tam DHL, nie trzeba podawać numeru telefonu ani adresu mailowego odbiorcy.
Jak ja tego nie podałem ja mam dhl24 to mi nie chciało dalej przejść pisało wypełnij poprawnie formularz a pole z numerem telefonu było zaznaczone na czerwono
Ale wszelkie dane powinny być na etykiecie do pobrania ze strony gdzie dokonuje się zgłoszenia. Klient nie powinien jeszcze dowiadywać się co tam dopisać. Telefonów to firma może mieć mnóstwo, szczególnie że serwis może być zupełnie niezależną firmą pod innym adresem.
Sam mam taki problem z inną firmą, bo dostałem etykietę w PDF do druku i tam są 2 numery, mam to odesłać. Na tej etykiecie są tylko 2 numery, nic więcej. Więc jak to mam odesłać? Paczkomatem, kurierem, gołębiem pocztowym? Poczekam kilka dni i do nich napiszę, może ujawnią. Mnie się nie spieszy, bo dali tę etykietę i zaraz wysłali nowy towar na wymianę, kurier przyniósł i sobie poszedł, teraz mam dwa i muszę się dopraszać by im oddać poprzedni. Może olali, bo im się nie opłaciło sprowadzać poprzedniego, gdyż chodzi o kwoty rzędu 30 złotych, więc byliby stratni nie tylko te 30 złotych (jeśli faktycznie niesprawne, bo może tylko w mojej konfiguracji sprzętowej robiło problemy), ale też kilkanaście złotych transportu, do tego trzeba by przetestować i ewentualnie utylizować jako elektrośmieć. Ale nie wiem, muszę się skontaktować i wyjaśnić.
Pewnie w mailu było wszystko wyjaśnione, ale kto by to czytał poniżej zdania, że wymieniamy sprzęt na nowy
Gorzej jak nie było i trzeba przeczytać regulamin napisany fontem 6px by się zmieścił na jednej stronie PDF A4.