Problem z nagrywarką DVD LG


(Sebcio12345) #1

Witam mam bardzo denerwujący problem w zasadzie dwa. Pierwszego nie udalo sie rozwiązać, a dotyczył tego, że bardzo często po nagraniu płyty zawieszal mi sie każdy program do nagrywania i tak obciążał system, że musiałem resetowac kompa, nie pomógł serwis trudno- jakoś sie przyzwyczaiłem. 2 problem jest gorszy, otóż po każdym nagraniu płyty Cd, DVD zawsze zamyka mi płytkę. Obojetnie co nagrywam i czym, nie wiem co jest moze ktoś mi pomoże. Ustawione mam żeby dowadwac pliki płytka multisesyjna. Głównie nagrywam Nero dołączonym do nagrywarki to Nero StartSmart 6.0.Nagrywarka na gwarancji, ale w serwisie twierdzą, że jest ok, jak nikt nie pomoże wywale badziewie i kupie chyba nowe. Proszę o pomoc sebcioseb


(Lukaszk 89) #2

Sprawdź ją na innym kompie.

Możliwe że coś w softcie.


(Kolmar) #3

Dla aplikacji Nero zainstaluj najnowszy update.


(mysz 1) #4

Nero StartSmart nie ma opcji tworzenia dysków multisesyjnych .

Urzyj Nero Burnig ROM lub Express .

Może masz problem z usówaniem buforu zapisu .


(świeto-iłży) #5

mam nagrywarke DVD LG GSA H55N I jest problem kiedys go juz rozwiazałe4m ale teraz po formatowaniu jest znów zawiesza mi sie komp w trakcie nagrywania DVD z róznych programów kozystam i nic nowego biosa do nagrywarki wgrałem i tez nic nie dało mozna to jakos rozwiazac by było ok