Panowie i Panie,
taką niefajną sprawę mam. Proszę o poradę, co powinienem zrobić.
Sprawa wygląda tak: w kwietniu 17r zakupiłem nowy telefon. Telefon się resetuje i był wysyłany 5 razy do naprawy. Po każdej naprawie, usterka występowała ponownie. Skorzystałem z rękojmi i zarządałem zwrotu pieniędzy.
Dostałem odpowiedź, iż usterka jest nieistotna i nie oddadzą mi pieniędzy, tylko naprawią mi ten telefon.
Czy jest coś takiego, że jak usterka na gwarancji wystąpi x razy, to mogę odstąpić od umowy?
Co w przypadku, gdy telefon wróci znowu z usterką?
Wiem, że to nie forum prawne, ale na pewno są tutaj osoby, które przechodziły podobne sprawy i mają wiedzę na ten temat. Będe wdzięczny za sugestię.
Dołączam się do pytania. Gdzie i co kupiłeś. Następnym razem jak wysyłasz pismo o ponownej naprawie czy też żądaniu zwrotu pieniędzy kopię takiego pisma wyślij do Rzecznika Praw Konsumenta a w piśmie do sprzedawcy zawrzyj informację, że kopia została wysłana do RPO.
Kupiłem w sieci Sferis. Microsoft Lumia 650 dual sim.
Póki co odpisałem sferisowi, że nie chcę naprawy i chcę zwrotu pieniędzy, gdyż nie potrafili tego naprawić już kilka razy. Póki co czekam na ich odpowiedź.