Problem z NATem

Cześć.

Mam problem z siecią nat. Mam liveboxa do którego podłączone są trzy komputery. Gdy dzisiaj zaglądałem na 192.168.1.1 zobaczyłem, że w adresie publicznym nat nic nie ma.

Czy tak powinno być? Jeżeli nie to co mam zrobić?

PS.Jestem niemal kompletnie zielony w tych sprawach #-o .

jak nie masz np. serwera HTTP i internet chodzi ok może pozostać puste

Ok dzięki wielkie trochę mnie uspokoiłeś, internet chodzi ,ale chyba nie tak jak powinien :/. Ostatnio w grach mam wysokie pingi, a w podglądzie zdarzeń przewijały się różne dziwne błędy i ostrzeżenia. Oto ostatnie(niektóre są sprzed paru dni):

Kiedy wchodzę w stan połączenia sieciowego i gdy nic nie robię w internecie, to te monitorki się nie zapalają. Zapalają się dopiero gdy przeglądam strony, ściągam bądź robię cokolwiek innego za pomocą internetu. Czy tak powinno być? Pytam si.ę bo wydawało mi się, że u mojej kuzynki, która także ma liveboxa paliły się one niezależnie od tego czy coś robiła w necie czy nie. U siebie wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.

Proszę o pomoc!

PS.przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale nie miałem ostatnio dostępu do komputera.

5.0.0.0 to jest sieć adresowa w programie hamachi-używasz takiego programu ? najlepiej wyłączaj go jak nie używsz, wtedy także chyba wyłącza swoje sterowniki i inne pierdoły mu potrzebne do działania.

Komputerki powinny się świecić, lewy jak Twój komputer wysyła zapytania o różne tam rzeczy, prawy jak Twój komputer odbiera.

U kuzynki, albo syf w kompie, albo ściągała coś, lub kiepsko się przypatrzyłeś.