Witam, problem natury administracyjnej. Ciotka całkowicie biała w tym temacie, pozostawiona sama w domu z neostradą, raz ma internet, raz nie. Oglądałem to u niej i nie umie nic znaleść, nie mam neostrady i nie wiem jak to działa, ale oni chyba mają jakiś konsultantów prawda? Gdzie ona może zadzwonić by sie spytać co i jak, ewentualnie jakąś wizytę umówić?
Raz włącza komputer i internet jest, a raz go nie ma po prostu, jej syn wyjechał i zostawił kartkę na której pisze ze co 24h trzeba sie gdzieś logować w programie ADSL configuration, no ale podaje tam te numery i hasło i pisze, że sa złe, zakręcona sytuacja, bo nigdy ponoć nie trzeba tam było sie nigdzie logować a tu nagle on zostawia jakąs karteczke…a do tego i tak net pojawia się, tylko co jakiś czas…dlatego ona chce to załatwić z jakimś ktosiem z neo.
Z tym logowaniem co 24H to prawda, tylko, że jak komp chodzi non-stop to co 24H misi IP zmienić i dlatego się trzeba na nowo logować. Ale jak chodzi od czasu do czasu to nie trzeba, zalogujesz się raz i już…
A tak w ogóle to wywal jej tego śmiecia aplikacja neo TP i zrób to co w tym temacie. I wtedy sam się będize logował itp… Wszystko “automatik”.