Problem z neostradą błąd 691


(Michalmisztal) #1

Witam. Pare dni temu zainstalowalem Neostrade TP na moim nowym komputerze. Dzis, gdy probowalem sie polaczyc z neostrada wyskoczyl mi błąd : Nie mozna ustanowic polaczenia. Wybrana usluga moze byc nadmiernie obciazona. Poczekaj i sprobuj ponownie (czekam od paru dni:)) Jesli problem bedzie nadal wystepowal, sprawdz parametry dostepu w Panelu Sterowania (Moje konto) (691). Gdy to po raz pierwszy przeczytalem, wszedlem w moje konto w panelu i kliknalem Konfiguruj moje konto do korzystania z profilu usługi. Net Passport, nie mam pojecia czy to o to chodzilo w tym errorze. Dodam, ze wszystkie hasla wprowadzone przeze mnie sa jak najbardziej prawidlowe, bo tylko przedluzylem umowe i zmienilem miejsce zamieszkania, wiec hasla i loginy sa od trzech lat takie same. Uzywam modemu SAGEM F@ST 800-840 (dioda swieci dwoma swiatelkami stale, wiec z modemem powinno byc wszystko OK). Prosze o pomoc.


(xyzzyx) #2

Zajrzyj tu viewtopic.php?f=2&t=297657 Pozdrawiam.


(Michalmisztal) #3

Przecież w twoim sposobie muszę połączyć się z internetem, a ja nie mogę ustanowić połączenia.


(xyzzyx) #4

-otóż nie do końca tak. Ja właśnie nie mogąc uzyskać połączenia z netem stosowałem tą procedurę(za radą konsultantki) i zawsze zadziałało. Miałem ten problem może ze trzy razy(w ciągu trzech lat) ale ten sposób pomagał.


(Michalmisztal) #5

Jeszcze raz spróbowałem, wygląda to tak :

beztytuusgp.jpg

Może jakieś opcje internetowe poprzestawiać w narzędziach co do trybu offline ?

Słuchaj, mam też liveboxa w pudełku wraz z płyta instalacyjną, może chodzi o jakiś konkretny plik ?


(xyzzyx) #6

-próbuj. Już dwa lata LB nie mam ale pamiętam że wszystko było tam opisane. Pisze na tym komunikacie(z obrazka) również że jeżeli problem będzie nadal występował to sprawdź parametry w ...... a w linku który ci podałem jest opisane wejście w ten panel. Ewentualnie próbuj przez konsultanta, prowadzą krok po kroku.


#7

michalek_bz , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(Michalmisztal) #8

Zadzwoniłem do konsultanta TP i wszystko mi wyjaśnił. Okazało się, że login i hasło z umowy zostały zmienione, gdy ją przedłużałem.

xyzzyx, dzięki za pomoc :slight_smile: