pojawia mi sie takie okienko po 3-10 min po połączeniu Neostrady:
i rozłącza Neostrade, żebym mógł sie ponownie połączyć muszę robić restart komputera, jak temu zaradzić?
pojawia mi sie takie okienko po 3-10 min po połączeniu Neostrady:
i rozłącza Neostrade, żebym mógł sie ponownie połączyć muszę robić restart komputera, jak temu zaradzić?
próbowałeś przeinstalować sterowniki od modemu? jaki masz modem? jak sie łączysz przez aplikacje tp dołączoną do płytki czy w ten sposób http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=91864
zainstalowałem normalnie Neostrade, z płyty, i sie lacze
Paker mialem ten sam bląd
za 1 razem pomógł format
za 2 razem pomogło ściąganie aktualizacji systemowych i od tamtej pory OK a jak bląd wyskoczy to nie wciskaj “nie wysyłaj” przenieś go i bedziesz miał jakies dodoatkowe 5 min do rozłączenia
fiłek no 5 min mnie nie zbawia
…