Proszę o pomoc w podłączeniu routera Linksys WAG200G i neostrady
Posiadam laptopa ACER Aspire 5610 z wbudowaną kartą sieciową wifi.
Zgodnie z instrukcją skonfigurowałem Linksys WAG200G- swieci się czerwona dioda internet, zielona dsl…
komputer łączy się z routerem i na tym koniec
Nie mogę się połączyć z internetem
Miałem wcześniej zainstalowany na laptopie modem neo ale odinstalowałem, w połączeniach sieciowych mam tylko połaczenie z siecią bezprzewodową oraz połączenie lokalne
Adres routera 192.168.1.1
Adres komp. uzyskany automatycznie
Adres dns . uzyskany automatycznie
Wszystko wygląda OK ale nie działa
router jest nowy, może z nim jest jakiś problem-Pomóżcie.
Spróbuj pingować router 192.168.1.1, jeżeli działa to spróbuj pingować jakąś stronę np. http://www.google.pl, jeżeli ping nie dochodzi spróbuj pingować adres IP jakiejś strony np. 216.239.59.104 (http://www.google.pl), jeżeli teraz ping działa jest to wina DNS (strzelam w ciemno, że taki może być problem…)
Czy sprawdzałeś status w Routerze (przeglądarka WWW) o uzyskanym połączeniu ADSL i przyznanym adresie IP ?
Dostęp gdziekolwiek kończy się na Twoim routerze. Rzadko się zdarza aby nawalił router, sprawdź wszystkie ustawienia na swoim routerze dokładnie. Osobiście bardzo nie lubię Linksys’ów, także z pamięci nie pomogę w konfiguracji, lecz jeżeli dalej nie będzie działało to zrób kilka screen’ów z konfiguracji routera i coś poradzimy.
przystosowany z annexem A do neostrady. powinno wystarczyć wpisać nazwę i hasło które masz. skonfiguruj to przez kartę sieciową w laptopie a póżniej bierz się za WiFi. przedtem z tego co zrozumiałem łączyłeś się z neostradą modemem przez usb połączeniem dial -up. jeżeli tak to teraz w przeglądarce IE musisz zmienić na połączenie bezpośrednie. to musi działać.jeżeli to zrobisz to dopiero możesz zacząć sie bawić się z wirelessem i tym połączeniem.
Już nawet dzwoniłem do pomocy technicznej i zgodnie ze wskazówkami zrobiłem upgrade do nowej wersji firmware, podobno też problem może leżeć w na czerwono swiecącej diodzie-internet(powinna świecić na zielono), przyczyną może być źle podane hasło lub login(dziwne, bo z modemem neo działa) Ostatecznie kazali mi go jeszcze sprawdzić u kogoś kto ma neostradę, jeśli i tam nie zadziała- może być wadliwy.
Niestety nie znam nikogo kto miałby. Może znacie sposób jak inaczej to sprawdzić?. Ostatecznie odeśle go do sprzedawcy, ale chciałbym mieć pewność że to napewno to
Modem na żadnym ze screenów nie podłącza się do internetu, jak sprawa wygląda gdy klikniesz Connect ? Na logach które podawałeś na początku również modem nie pobrał IP od ISP.