Problem z Neostradą


(Rw102) #1

Posiadam więc Neostradę 128. Od kilku dni od zarejestrowania usługi zaczął się problem. Po działaniu internetu, po około 15 minutach lub mniej przestają mi się ładować strony, oprócz portalu Neostrada.pl !, chociaż podlinki, np. helpdesk.neostrada.pl też się nie ładuje. Mam odinstalowanego dialera Tepsy i używam tradycyjnego połączenia windows (stworzone kreatorem) ponieważ wszędzie to polecają. Nie wiem czego to przyczyna. Zmieniałem już DNS, bo tak polecali w jakimś piśmie, ale zmian aż tak wielkich, raczej nie widzę. Mam modem Sagem F@st 800. Proszę o pomoc, bo dłużej tego nie zniosę !!


(aero) #2

przeskanuj kompa jakimś antyvirem i antyspyware :

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=30

i antyspyware :

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=82

polecam ad aware, z antyvirów nortona


(El Presidento) #3

Zadzwon to TPSA (0800102102) i zapytaj czy w twojej okolicy nie ma problemów z netem. U mnie byly wczoraj :slight_smile:

Druga sprawa wklej loga do działu Bezpieczenstwo