Witam!
Na początek może co do awarii:
Żeczywiśćie skutki tej awarii były odczuwalne jeszcze do wczoraj tj. 15.01.2006 do godziny 23:24 kiedy juz wszytko zaczeło pracować jak dawniej - to nie znaczy ze idealnie ale napewno lepiej.
Przedwczoraj była awaria rutera dostepowego co u klientów objawiało sie błędem 691 czyli błędem autoryzacji. (błędne wpisanie nazwy uzytkownika i/lub hasła)
Wczroraj jeszcze była modernizacja strony panelu nestrady i dlatego czesc uzytkowników nie mogla nadal sie polonczyć.
Natomiast Twój przypadek nie ma nic wspulnego z tą awarią.
Bardzo czesto spotykam sie z tym problemem - czyli ze wszytko niby działa gg itp ale strony www sie nie otwierają.
Rozwązań jest wiele.
Przede wszystkim potrzebuje wiecej danych.
-
Jakiego antywirusa / firewalla uzywasz ? [jesli AWAST - odinsaluj - poczym ponownie uruchom kompa- stawiam ze to on - ponowne instalowanie go nie powinno powtórzyć problemu] - mozesz spróbować i jesli masz inny tez odinstaluj na okres próby - samo wylonczenie go nie pomoze.
-
Jaki masz system operacyjny / Service Pack jaki ?
-
Jaki modem ? [Wyloncz wszytkie programy uzywające połonczeń internetowych tj. gg IE programy p2p - wloncz diagnostyke modemu i popatrz na pasek w przypadku modemu ST330 na pasek TX w przypadku F800 na pasek Transmit - powinny byc puste - jesli nie oznaczało by to ze jest prawdopodobnie jakis robaczek na kompie] - mimo iz go nic nie wykryło
-
Nastepnie uruchom wiersz polecen:
menu start uruchom
wpisz polecenie cmd i enter
nastepnie polecenie netstat
Powinno sie wyswietlić dosłownie 2 lub 3 polonczenia w przeciwnym razie masz jakies programy wlonczone lub robaczek.
- Inna i równiez dośc prawdopodobna przyczyna to coś lub ktoś blokuje Ci port 80 który jest odpowiedzialny za otwieranie sie stronek.
Bylo kilka ciekawych komend dotyczacych wiersza polecen jak mozna to odblokowac ale mam za wielka skneroze i nie pamietam - jak nie zapomne to jutro w pracy poszukam i Ci napisze pozatym potrzebuje dane z podpunktu 2.
- Mozesz jeszcze wyczyscić historie przegladarki, pliki tymczasowe - czasem i to pomaga chociaz jeszcz nie trafił mi sie klient któremu przyniosło by to jakie kolwiek rezultaty.
I to są te najbardziej podstawowe rozwiazania co do Twojeggo problemu - ogólnie jest jakies 26 sposobów na nie otwierajace sie stronki - ale wiecej nie pamietam musze na pomoce w pracy popatrzec. Jednak mysle ze te Ci wytarczą.
Istnije tez prawdopodobieństwo ze jest to po naszej stronie - byc moze porty Ci sie na centrali zwiesza albo coś z konfiguracja - z takim przypadiem spotkałem sie raz i pomogło i dział mi do dziś
W razie gdy powyzsze sposoby zawiodą prosze zadzwoń pod bezpłaty nr infolini technicznej neostrady czyli 0 800 102 102
podaj swój nr tel.
na kogo jest usługa zarejestrowana
oraz adres
podaj przyczyne czemu dzwonisz i w czym problem taki konsultant /tka(moze i ja) Ci napewno pomoze.
Miejcie wyrozumiałośc dla nidoświadczonych konsultantów daje sie to odczuc - troche z nimi to schodzi ale w sumie pomagają.
Pozdrawiam i powodzenia.