Problem z neostradą


(Dwajs) #1

Wiec mój problem wygląda nastepujaco.

Uruchamiam kompa , wszystko ładnie łącze sie do neta , przeglądam strony , jestem na GG i tak mniej wiecej po 25 minutach nie moge otworzyc zadnej strony ale na GG moge gadac. Gdy nie moge otwierac tych stron nie widac zeby neostrada sie rozlaczyla wszystko jest ok , lampki na modemie sie pala jakby normalnie mialo dzialac , ale tak nie jest , wiec proboje rozlaczyc neta i spowrotem polaczyc sie gdy to robie to i tak nie moge przegladac stron a GG dziala. Wiec uruchamiam kompa jeszcze raz i wszystko znowu ok na ok.25 minut :confused:

Pytanie: Wina lezy po stronie mojego kompa czy neostrady? Mozliwe ze po ich stronie gdyz wczoraj mieli jakas awarie serwera i moze jeszcze do konca tego nie usuneli


(aju) #2

Możliwe iż leży po ich, ale jest to w tym przypadku mało prawdopodobne.

Skan na szkodniki + log hijackthis

Neo jest uczulona na szkodniki


(Dwajs) #3
Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 23:07:18, on 06-01-15

Platform: Windows 98 SE (Win9x 4.10.2222A)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)


Running processes:

C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL

C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk

C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE

C:\PROGRAM FILES\AUTOCONNECT\AUTOCONNECT.EXE

C:\MOJE DOKUMENTY\WINUPTIME\WINDOWSUPTIME.EXE

C:\MY DOWNLOADS\RAM SAVER PRO\RAMSAVERPRO.EXE

C:\PROGRAM FILES\SAGEM\SAGEM F@ST 800-840\DSLMON.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE

C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE

C:\PROGRAM FILES\OPERA\OPERA.EXE

C:\PROGRAM FILES\GADU-GADU\GG.EXE

C:\MY DOWNLOADS\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS.EXE


R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: IeCatch2 Class - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\JCCATCH.DLL

O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll

O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\PROGRA~1\FLASHFXP\IEFLASH.DLL

O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX

O3 - Toolbar: FlashGet Bar - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\FGIEBAR.DLL

O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll

O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe

O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme

O4 - HKLM\..\Run: [Tweak UI] RUNDLL32.EXE TWEAKUI.CPL,TweakMeUp

O4 - HKLM\..\Run: [autoclk] autoclk.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme

O4 - HKCU\..\Run: [AutoConnect] C:\PROGRAM FILES\AUTOCONNECT\AUTOCONNECT.EXE

O4 - HKCU\..\Run: [WindowsUptime] "C:\Moje dokumenty\WinUptime\WindowsUptime.exe" /i

O4 - HKCU\..\Run: [RAMSaverPro] C:\MY DOWNLOADS\RAM SAVER PRO\ramsaverpro.exe

O4 - Startup: DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe

O8 - Extra context menu item: Ściągnij przy pomocy FlashGet'a - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\jc_link.htm

O8 - Extra context menu item: Ściągnij wszystko przy pomocy FlashGet'a - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\jc_all.htm

O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\PROGRAM FILES\GOOGLE\GOOGLETOOLBAR1.DLL/cmsearch.html

O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://C:\PROGRAM FILES\GOOGLE\GOOGLETOOLBAR1.DLL/cmwordtrans.html

O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://C:\PROGRAM FILES\GOOGLE\GOOGLETOOLBAR1.DLL/cmcache.html

O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://C:\PROGRAM FILES\GOOGLE\GOOGLETOOLBAR1.DLL/cmsimilar.html

O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://C:\PROGRAM FILES\GOOGLE\GOOGLETOOLBAR1.DLL/cmbacklinks.html

O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://C:\PROGRAM FILES\GOOGLE\GOOGLETOOLBAR1.DLL/cmtrans.html

O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\FLASHGET.EXE

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRAM FILES\FLASHGET\FLASHGET.EXE

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRAM FILES\JAVA\JRE1.5.0_06\BIN\SSV.DLL

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRAM FILES\JAVA\JRE1.5.0_06\BIN\SSV.DLL

O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab

O16 - DPF: {8FCDF9D9-A28B-480F-8C3D-581F119A8AB8} (MediaGatewayX) - http://static.zangocash.com/cab/180solutions/ie/bridge-c580.cab

a szkodniki to raczej nie bo niedawno robilem Ad-Aware'm


(Starostarp) #4

Witam! !!

Na początek może co do awarii:

Żeczywiśćie skutki tej awarii były odczuwalne jeszcze do wczoraj tj. 15.01.2006 do godziny 23:24 kiedy juz wszytko zaczeło pracować jak dawniej - to nie znaczy ze idealnie ale napewno lepiej.

Przedwczoraj była awaria rutera dostepowego co u klientów objawiało sie błędem 691 czyli błędem autoryzacji. (błędne wpisanie nazwy uzytkownika i/lub hasła)

Wczroraj jeszcze była modernizacja strony panelu nestrady i dlatego czesc uzytkowników nie mogla nadal sie polonczyć.

Natomiast Twój przypadek nie ma nic wspulnego z tą awarią.

Bardzo czesto spotykam sie z tym problemem - czyli ze wszytko niby działa gg itp ale strony www sie nie otwierają.

Rozwązań jest wiele.

Przede wszystkim potrzebuje wiecej danych.

  1. Jakiego antywirusa / firewalla uzywasz ? [jesli AWAST - odinsaluj - poczym ponownie uruchom kompa- stawiam ze to on - ponowne instalowanie go nie powinno powtórzyć problemu] - mozesz spróbować i jesli masz inny tez odinstaluj na okres próby - samo wylonczenie go nie pomoze.

  2. Jaki masz system operacyjny / Service Pack jaki ?

  3. Jaki modem ? [Wyloncz wszytkie programy uzywające połonczeń internetowych tj. gg IE programy p2p - wloncz diagnostyke modemu i popatrz na pasek w przypadku modemu ST330 na pasek TX w przypadku F800 na pasek Transmit - powinny byc puste - jesli nie oznaczało by to ze jest prawdopodobnie jakis robaczek na kompie] - mimo iz go nic nie wykryło

  4. Nastepnie uruchom wiersz polecen:

menu start uruchom

wpisz polecenie cmd i enter :slight_smile:

nastepnie polecenie netstat

Powinno sie wyswietlić dosłownie 2 lub 3 polonczenia w przeciwnym razie masz jakies programy wlonczone lub robaczek.

  1. Inna i równiez dośc prawdopodobna przyczyna to coś lub ktoś blokuje Ci port 80 który jest odpowiedzialny za otwieranie sie stronek.

Bylo kilka ciekawych komend dotyczacych wiersza polecen jak mozna to odblokowac ale mam za wielka skneroze i nie pamietam - jak nie zapomne to jutro w pracy poszukam i Ci napisze pozatym potrzebuje dane z podpunktu 2.

  1. Mozesz jeszcze wyczyscić historie przegladarki, pliki tymczasowe - czasem i to pomaga chociaz jeszcz nie trafił mi sie klient któremu przyniosło by to jakie kolwiek rezultaty.

I to są te najbardziej podstawowe rozwiazania co do Twojeggo problemu - ogólnie jest jakies 26 sposobów na nie otwierajace sie stronki - ale wiecej nie pamietam musze na pomoce w pracy popatrzec. Jednak mysle ze te Ci wytarczą.

Istnije tez prawdopodobieństwo ze jest to po naszej stronie - byc moze porty Ci sie na centrali zwiesza albo coś z konfiguracja - z takim przypadiem spotkałem sie raz i pomogło i dział mi do dziś :slight_smile:

W razie gdy powyzsze sposoby zawiodą prosze zadzwoń pod bezpłaty nr infolini technicznej neostrady czyli 0 800 102 102

podaj swój nr tel.

na kogo jest usługa zarejestrowana

oraz adres

podaj przyczyne czemu dzwonisz i w czym problem taki konsultant /tka(moze i ja) Ci napewno pomoze.

Miejcie wyrozumiałośc dla nidoświadczonych konsultantów daje sie to odczuc - troche z nimi to schodzi ale w sumie pomagają.

Pozdrawiam i powodzenia.


(Dwajs) #5

Na poczatku napisze ze ten problem zaczal wystepowac po sobotniej awarii w Neo

  1. nie mam zadnego antywirusa / nie mam zadnego firewalla

  2. Windows 98 SE / mam zainstalowanego Nieoficjalnego Service Pack'a

3.Sagem F@st 800 , Tobie chodzi o ten trojkacik Neo w trayu?

4.Gdy chce uruchomic "cmd" to sie nie wlacza tylko jakies okienko wyskakuje :confused: , gdy wlaczam "netstat" to wyskakuje cos takiego http://img15.imageshack.us/img15/5987/netstat4kf.jpg

  1. *

6.Nie pomoglo :confused:


(Farall) #6

O kurczę :x No, ale jak się nie ma żadnego antywirusa ani firewalla na Windowsie bez zapory systemowej to tak jest... Stary masz tyle połączeń do netu na raz że baardzo wątpię żeby to wszystko były programy których świadomie używasz. Zainstaluj antywirusa i wyczyśc kompa. Może ktoś ci poradzi coś w sprawie loga jeszcze bo ja się nie wypowiadam - są tu w tym lepsi ode mnie :slight_smile:

ad4. polecenie cmd na win98 nie działa. Analogicznie ->menu Start -> tryb MSDos i tam to wpisuj.


(Dwajs) #7

ale co to sa za polaczenia?

Złączono Posta : 16.01.2006 (Pon) 18:48

pomozcie :frowning: :frowning: :frowning:


(Starostarp) #8

Oszszsz Ty w zyciu.

No wcale sie nie dziwie ze nie działa.

W windowsie 98se i wogule w windowsach 9x zamiast cmd to command lub tak jak kolega powyzej napisał start itd.

osobiście radze Ci tak:

1 formacik

2 nowy system

3 antywirek

4 neostrada

zastanów sie czy nie uzyc windowsa xp ale to zalezna od parametrów kompa. albo chociaz win 2k.

No z 2 strony powinno ci działać i na 98 bo poiem osobiscie ze jest stanowczo lepszy niz Win Me.

nie wiem co CI moge jeszcze poradzic

jesli wykonałeś wszytkie kroki co pisałem przedtem to zeczywiscie formacik bedzie wskazany - z usuwaniem robaczków to tam różnie bywa.

Jak bedziesz miał jeszcze jakies dość powazne pytania z nestrada - zapodawaj smiało.

ewentualnie zawsze pozostaje CI 0 800 102 102 :slight_smile:

pozdrawiam i papa

Złączono Posta : 17.01.2006 (Wto) 1:12

no co za system poprawia blendy po zamieszczeniu a nie przed ??

no cóż :frowning:


(Krzychu_93) #9

Mam następujący problem:włączam kompa lapka ADSL na modemie świeci się że niby wszystko jest ok. potem zaczyna migać i tak przez 30 min i dopiero po 30 min mogę sie połączyć.(o 7-8 rano problem niewystępuje) moje pytanie czy mam jakieś sterowniki stare ? Moj modem SpeedTouch 330 (Ten nowy czarny) Proszę o szybką odpowiedź


(fiesta) #10

Krzychu_93 pomoc techniczna NEO, migająca dioda ADSL świadczy o problemach z synchronizacją linii. Więc wina leży na 90% po stronie TPSa.


(adpawl) #11

Nie koniecznie... :roll:

Nic nie powiedziałeś nt.:

-Jaki system?

-Ile urządzeń podpiętych do usb?

-Aplikacja neo, czy połączenia dial-up?

Sprawdź:

-Odinstaluj aplikację dostępową (jeśli masz zainstalowaną)

-Przeinstaluj sterowniki modemu ...płyty głównej + ewentualna nakłada w przypadku chipsetu VIA -...i skonfiguruj ponownie połączenie dial-up

-Przepnij modem na inny port usb, odłącz inne urządzenia usb, reset kompa

-Sprawdź w menedżerze zadań czy nie masz włączonej funkcji oszczędzania energii na usb

...Przyczyną może też być kiepskawa jakość łącza, czy też spora odległość od DSLAMu

...na zwieszkę portu bym tu nie stawiał, ale kto wie :wink:

Jeżeli ww porady nie poskutkują > 0800 102 102 , mówisz co i jak

-Tam poradzą/przekażą sprawe do PSu/może wystawią ZP. :wink:


(fiesta) #12

adpawl mam w pracy NEO, co prawda router nie jest podłączony poprzez USB tylko poprzez RJ 45 bezpośrednio do huba i zawsze migająca dioda ADSL oznaczła kombinacje ze strony TPSy. Nigdy wina nie leżała po mojej stronie i stąd powyższe przypuszczenia.


(adpawl) #13

Fiesta ...a czy wiesz, że routery NEO są uważane chyba za najmniej awaryjny sprzęt jaki nam oferuje TP ? :slight_smile:

-w ich przypadku większość problemów rozwiązuje sprawdzenie konfiga, wyłączenie i ponowne włączenie ...lub w najgorszym wypadku reset i ponowna konfiguracja

...no chyba, że miała miejsce zwiecha portu na DSLAMie, padł Radiusa lub poważna awaria gdzieś na sieci Polpaku :roll:

...rzadko też się zdarza by router trza było wymieniać

Z modemami USB (SpeedTouch 330, Sagem Fast 800) jest już zupełnie inna bajka - te sprawiają sporo problemów. :stuck_out_tongue:

Ale jak wyżej napisałem, zawsze pozostaje telefon na IT: 0800 102 102 ,

...jednak raczej chyba nic nowego już nie wymyślą :roll:


(fiesta) #14

Fakt, z modemami nie miałem do czynienia :oops:

No tam to nie opowiadają bajek, tylko tworzą je na bieżąco 8)

Kiedyś panna usiłowała mi wmówić że router Speed Touch 510 nie współpracje z serwerem na win NT, jak jej zadałem pytanie:

Jakim cudem działał przez pół roku na tym właśnie serwerze to rzuciła słuchawką :x


(adpawl) #15

Gdybyś choć na moment usiadł po drugiej stronie na słuchawce, inaczej byś gadał :roll:

Wiesz, konsultant konsultantowi nie równy :wink:

Faktem jest, że do aktualnie wspieranych systemów należą: 95, 98SE, Me, 2000, XP ...reszta jest tak jakby poza zakresem (czyli zwykły szary konsultant może nie wiedzieć co w takim: NT, 2003, Vista, Linuxie, BeOSie itp. piszczy) :lol: -co jednak nie koniecznie oznacza, że się nie da :stuck_out_tongue:

A jeżeli faktycznie rzuciła słuchawką - jak twierdzisz, to niestety świadczy o braku profesjonalizmu - i jezeli to wyszło potem na odsłuchu, to z pewnością miała gadke na ten temat z prze3łożonym :? Może dziecko było świeżo upieczonym KITem (Konsultantem Infolinii Technicznej) ? :roll:

To też są ludzie ...i nie należy się zrażać pojedyńczym kontaktem, bo sporo tam też zasiada gości, którzy mają sporą wiedze i dobre chęci. :wink:


(Krzychu_93) #16

dzięki za instrukcje przeinstalowałem stery i jest ok wielkie dzieki