Problem z Netflixem

Od kilku dni mam problem z aplikacją netflixa na tablecie Huawei MediaPad T5. Gdy chcę ją włączyć wyskakuje błąd "Niestety, nie udało się połączyć serwisem Netflix. Spróbuj ponownie później. (-9). Co wydaje mi się dziwne gdy próbuję wejść przez Chrome na ich centrum pomocy strona nie chce się załadować. Na razie odinstalowałem i zainstalowałem apikację, wyłączyłem i włączyłem tablet oraz zresetowałem to ustawień początkowych wszystko jak na razie bez skutku. Jeśli macie jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu byłbym wdzięczny.

Oglądasz bezpośrednio, czy masz np. telewizor podłączony?

Bezpośrednio

Nie znalazłem nigdzie tego kodu błędu.
Zainstaluj SafetyNet Test i pokaż, czy Ci go przechodzi tablet.

Najlepiej to napisać do supportu Netflixa.

No nawet widzę nie sprawdziłeś…

Pomoc Netflixa sugeruje zbyt słabe połączenie z siecią. Zrób test na SpeedTest.net.

https://help.netflix.com/pl/node/22396

Sprawdzałem, ale nie każdy korzysta z Google. W DuckDuckGo nawet jak całą frazę wkleisz nie pokazuje. Z innymi serwisami nie miałem problemów z wyszukaniem frazy.

Już działa. Połączyłem się z dwiema innymi sieciami. Po pierwszej próbie dalej występował ten sam błąd ale za drugim razem wszystko już zadziałało poprawie. Wtedy też wróciłem do sieci z której korzystam na codzień i działa. Dzieki wszystkim za odpowiedzi.