Problem z niedziałającym mikrofonem na skype

Witam, mam problem z niedziałającym mikrofonem na skype. Jestem trochę laikiem w tych sprawach dlatego tym trudniej jest mi go rozwiązać.

Używam TS3 oraz Skype. Od jakiegoś czasu na skype przestał działać mi mikrofon a na TS3 działa cały czas normalnie, dlatego tym bardziej nie wiem w czym może być problem. Bardzo prosił bym o jakąś pomoc.

Kliknij na jakąś osobę i tam masz takie słupy od małego do dużego tam masz mikrofon i zobacz co masz ustawione i jakie są opcje.To samo znajdziesz w ustawieniach Skype i mikrofon.

Posiadam mikrofon zewnętrzny.

post-256787-0-45813000-1396468375_thumb.

post-256787-0-91209800-1396468650_thumb.

Odznacz opcje o automatycznym sterowaniu mikrofonem i daj pasek głośności na maksa.Sprawdz czy ktoś cie słyszy

Próbowałem już tego , znajomi mówia ,że słychać tylko jakieś delikatne szumy.

Zauważyłem że są 2 mikrofony o.O spróbuj tam w tych opcjach przełączyć na drugi

Tak, tego też już próbowałem i nie przyniosło to skutku.

Panel sterowania następnie Dodaj lub usuń programy i usuń Skype dogłębnie.Nastepnie pobierz ze strony producenta ,zainstaluj,zaloguj i sprawdź czy mikrofon działa

Podaj model karty dźwiękowej, mikrofonu. Zainstaluj program SlimDrivers i sprawdź wersje sterowników karty dźwiękowej. Zobacz czy kabel od mikrofonu jest cały.

Właśnie tego też już probowałem ale nie mogę go usunąć “dogłebnie” ponieważ po ponownym zainstalowaniu od razu loguje mi się na konto jest po starem.

Zobacz na ts w opcjach co masz ustawione przy mikrofonie i to samo ustaw na Skype.Rozwin ta listę przy mikrofonie daj jej zdjecię

Edit : Daj zdjęcie z panelu sterowania z dźwięku z zakładki Nagrywanie

A co do TS3 to mam w miejscu mikrofonu wpisane “Default”

W panelu sterowania wyłącz ten drugi mikrofon

Ale teraz po zainstalowaniu najnowszch sterowników wydnieje tylko 1 mikrofon