Problem z nokia 500 ovi market

Witam to mój pierwszy na tym forum dlatego wszystkich witam :stuck_out_tongue:

Mam problem z uruchomieniem ovi sklepu w noki 500 . Telefon jest nowy kupiony dziś w salonie plusa lecz włozoa jest karta z redbul mobile . Problem polega na ciągłym poważającym się błędzie występującym podczas logowania do sklepu . Wszystko inne działa bez zażutu . Wszystko ok !!Czym może być to spowodowane macie jakieś pomysły proszę piszcie dokąłdnie co i jak bo nie znam sie za bardzo na telefoach ;/ Może być to spowodowane uszkodzeniem telefonu ?? Serdecznie dziękuję za odpowiedzi :slight_smile:

Po pierwsze to może zaktualizuj sobię software (jeśli jest dostępny, do Belle ma pojawić się w niedługim czasie). Ja wprawdzie mam starszy model, ale wiem, że na symbianach update’y często eliminują takie bugi. Ewnetualnie wgraj nową wersję - jeśli jest - Ovi Sklepu.

Pozdr.

Narobiłem teraz jeszcze lepiej ;/ Zainstalowalem starszą wersję symbiana :frowning: I teraz w ogóle nie chce się włączyć ovi market . Możecie podać jakies linki i tp jak o wszystko naprawić ?? będe bardzo wdzięczny za jakieś linki z aktualizacjami itp . Z góry bardz dziekuję . Jestem zielony w tych sprawach dlatego chce aby ktoś mi w tym pomugł =D>

Starszą? Cóż… W tym wypadku podłącz telefon do komputera (Bluetooth, Wi-Fi, USB -> preferuję to ze względu na prędkość przesyłu) uruchom Nokia OVI Suite bądź jej odpowiednik na komputerze (np. Nokia PC Suite) i wejdź w Opcje -> Aktualizacja oprogramowania. Program wyszuka Ci najnowsze możliwe oprogramowanie (ROM/System) i rozpocznie pobieranie oraz aktualizowanie oprogramowania na urządzeniu. Zalecam wyjęcie karty SIM przed procesem aktualizacji w celu ochrony kontaktów zapisanych na niej (zdarza się, że przez przypadek aktualizator z OVI Suite dobiera się do pamięci karty SIM) oraz wykonanie Kopii Zapasowej danych za pomocą Nokia OVI Suite bądź odpowiednikiem. Powodzenia!

Pozdrawiam

Stillus

Dodam tylko, że teraz pakiet nazywa się Nokia Suite (odchodzą od marki Ovi).

Poza tym zaktualizuj tak jak pisał kolega wyżej.

EDIT

Dziś pojawiła się aktualizacja do Nokii 500, ale na razie tylko w wersji pozaoperatorskiej, INSTRUKCJA jak zaktualizować (nawet jeśli nie ma jeszcze na twój telefon tej aktualizacji, to pod powyższym linkiem masz instrukcje jak to w ogóle zrobić).

Timo 1 ,

Proszę poprawić pisownię w tytule tematu. W celu dokonania zaleconej korekty proszę skorzystać z przycisku Edytuj przy poście otwierającym temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

A internet w ogóle Ci działał? Bo to może kwestia braku konfiguracji dostępu do sieci.