Problem z Nokią N73 Music Edition

Witam,

mam problem z Nokią N73 ME, otóż wczoraj miałem ją rozładowaną i mnie coś zaniepokoiło, bo jak ją włączałem to widniał niebieski napis NOKIA na białym tle i musiałem wyjąć baterię, żeby wyłączyć telefon. Wieczorkiem podłączyłem go pod ładowarkę i usłyszałem pik i zobaczyłem jak kreski się ładują i telefon się włączył, wszystko było ok, przysyłałem piosenki przez bluetooth i słuchałem. Jak szedłem spać to chciałem sprawdzić godzinę, to telefon był zawieszony i go wyłączyłem poprzez wyjęcie baterii, a teraz mam problem cały czas niebieski napis NOKIA na białym tle i tylko to, muszę wyjać baterię. Gwarancję mam taką:

http://i.frazpc.pl/pliki/2002/board_gra … 030443.jpg (oczywiście nie moja tylko z google-grafika) . Teraz moje pytania:

  1. co to za problem ?

  2. czy można to jakoś łatwo, samemu naprawić ?

  3. mam gwarancję podbitą na 13-07-2008, jaki okres czasu mi przysługuję ?

  4. czy gwarancja obejmuję to uszkodzenie (bo w końcu to nie z mojej winy) ?

Proszę o odpowiedzi

Pozdrawiam,

RooRo7

P.S. Nie chcę mieć dymu w domu, że popsułem fona (rozumiecie, tacy rodzice :confused: )

Witam,

skoro gwarancja jest podbita 13.07.2008 to jest jeszcze ważna (2 lata). Możesz oddać telefon do serwisu ale na 99% wystarczy aktualizacja Symbiana w Twojej N73. Program i opis znajdziesz na stronie nokii: http://www.nokia.pl/pomoc-i-programy/op … ia/pobierz :slight_smile:

Zanieś na gwarancję

samemu nie dasz rady bo telefon byś musiał normalnie uruchomić aby samemu zaktulizować

a ci się nie do końca włącza

sam niedługo swój n95 muszę zanieść

niestety ale nokia to porządna firma a jej tele często się psują

u mnie się zepsuł gps,sygnał gsm jest jakiś czasem słaby kiedy w inny telefonie dobry,słuchawka-głośniczek coś mi się nie podoba taki trochę niewyrażny dzwięk podczas rozmowy,telefon się zawiesza często i piszę bład systemu i muszę go ponownie uruchomic,i chcę aby 2 głośniki sprawdzili po prostu gruntowne sprawdzenie telefonu chcę aby wszystko było sprawne

ale już różne przygody miałem z salonem nokii dałem telefon do serwisu z baterią i ładowarką a telefon wrócił z zeputym wyświetlaczem w całkiem nowym telefonie

a niby nowszy symbian:)

sam miałem n73 i z nia prawie nic się nie działo:)

ale musiałem jej się pozbyć…

była dla mnie za powolna

n95 jest git!!

Możliwe że problem dotyczy tylko oprogramowania/firmware , poszukaj w internecie serwisu “nokia care” najbliżej miejsca zamieszkania , może będzie niedaleko i oddaj do naprawy , jeżeli to kwestia oprogramowania to na drugi dzień telefon będzie do odbioru , jeżeli kwestaia sprzętowa to nokia care tylko pośredniczy w przesyłaniu sprzętu do serwisu centralnego w Warszawie , i w tym wypadku naprawa około 7-10 dni , możesz wejść na strone noki i skożystać z serwisu “on-line” , polega to na tym że wypełniasz formulaż i wysyłasz , serwis przysyła kuriera , kurier zabiera telefon a po naprawie przywozi z powrotem , wszystko na koszt “noki” , jeżeli telefon kupiony w salonie gsm i umowa abonamentowa to salon też przyjmie telefon do naprawy ale to ta sama procedura przesyłowa. Serwis noki w polsce działa bardzo opornie , jest kikaset skarg u rzecznika praw konsumenta a jeszcz więcej reklamacji na usługi bezpośrednio w Nokia Polska , oddałem telefon z usterką “klawisz “6” powoduje zawieszenie telefonu” (posredniczył nokia care) po trzech dniach telefon wrócił z “centrali” do nokia care z opisem “nie stwierdzono usterki” , serwisant do mnie dzwoni i mówi co zaistniało i że on sprawdza ten tel ale dalej nie działa jak należy(to samo co powyżej) i wysyła go z powrotem do centrali i podał mi numer do rzecznika noki w Warszawie ż mam tam dzwonić i powiedzieć co zistniało , zadzwoniłem napisałem emaila , i dostałem tylko odpowiedź z przeprosinami , po trzech dniach telefon był z powrotem w nokia care z opisem “nie stwierdzono usterki” tyle tylko że teraz już działa. Napisali jeden krótki wyraz w opisie usterki oprócz “nie stwierdzono” napisali “soft” co jest raczej niemożliwe aby był uszkodzony gdyż jak i ja tak i nokia care updatowali softa i nie pomagało to nic. A teraz znalazłem opis pierwszego kontaktu telefonu w centrali noki w Warszawie cyt.

usterki:

kod 4600-uszkodzona/zarysowana obudowa

kod4900-zła jakość obrazu/pęknięcie wyświetlacza -uszkodzenie mechaniczne

naprawy:

komponent uszkodzony mechanicznie

oczywiście to są brednie i nie mam pojęcia dlaczego tak zostało to zdiagnozowane , czyżby polski serwis wyłudzał kase od Nokii za naprawy nie wykonane>

pewnie własnie chodzi o to

:slight_smile:

ja też tak mogę wysłać telefon kurierem:D

mam telefon z mediamarktu:)

z kąd ty to wiesz;]

ja nigdy o tym nie słyszałem…

Jeżeli posiadasz gwarancje producenta , czyli dokładnie taki papierek?gwarancje jak w pierwszym poście to możesz skożystać z serwisu Nokii , ja jak bym nie miał telefonu w naprawie też bym nie wiedział , ale odbierając potwierdzenie oddanego do naprawy telefonu była na nim informacja jak można poprzez strone centrum serwisowego sprawdzić status naprawianego telefonu , http://www.sacel.com.pl/index.php jest tam też informacja jak oddać bezpośredni do centrum kożystając z usług kurierskich.

spróbuj wyciągnąć kartę pamięci … może głupie, ale ostatnio u mnie zadziało po zmianie karty

mroczny30 , miałeś rację co do tej Nokii, wyciągnąłem kartę pamięci, sformatowałem ją i telefon chodzi jak nowy :))

P.S. Problem oczywiście usunięty wcześniej, ale dopiero teraz mogę napisać :))

Bóg zapłać.