Problem z odczytem karty microSD w odtwarzaczu MP4

Witam. Na wstępie chciałbym napisać, że jestem zielony w tych sprawach, więc prosiłbym o szczyptę kultury i zrozumienia. Otóż od dwóch lat posiadam odtwarzacz MP4 Vedia Muzzio Tactic HD 8 Gb, do którego jeszcze nigdy nie wkładałem kart pamięci. Tak więc spróbowałem dwóch starszych kart od telefonu (microSD Kingston 1 GB i microSDHC Kingston 4GB) i umieściłem je prawidłowo w gnieździe na karty pamięci. Następnie podłączyłem odtwarzacz do komputera kablem USB i w komputerze widzę tylko pamięć odtwarzacza, zaś nie widzę w ogóle karty pamięci (nie wiem czy tak to działa :smiley: ). Chciałbym dodać, że moim systemem operacyjnym jest Windows XP SP3 i żadnych sterowników do odtwarzacza nie instalowałem, bo wg. producenta nie trzeba nic instalować. Dodam też, że bez podłączenia do komputera odtwarzacz też nie widzi kart pamięci. Prosiłbym o pomoc i pozdrawiam.

Nie wiem jak w tym przypadku,ale bardzo często było tak,że karta pamięci musiała być formatowana w urządzeniu.

Skopiuj ważne pliki z tej karty na inny dysk i poszukaj w menu opcji “Formatuj kartę pamięci” czy jakoś tak.

Na tej stronie jest możliwość pobrania nowego firmware:

http://www.vedia.pl/product,17.html

Dodam, że te karty nie były jeszcze nigdy używane.

Jeżeli karty nie używane to sformatuj je w tym odtwarzaczu.

Na pewno w menu jest opcja formatowania karty.

Niestety ten odtwarzacz nie posiada takiej funkcji.

podłącz MP4 uruchom w menu start lub skrót klawiszowy win+R wpisz compmgmt.msc i OK wyświetli ci okno wejdź w magazyn po środku okna na dole będą twoje partycje przesuń to w dół i powinna być przestrzeń niesformatowana z MP4, potem to już na ta przestrzeń prawy przycisk myszki, formatuj i ustaw FAT32

Zrobiłem tak jak napisałeś i nadal nie widać karty pamięci.

Czyli sformatowałeś tę kartę w/g porady bart86 i nadal jej nie widać?

To znaczy,że gniazdo jest sprawne bo inaczej nie mógłbyś zobaczyć karty w systemie.