Problem z odinstalowaniem bearshare

Siema,

mam problem z usunięciem z mojego komputera programu bearshare. Wszedłem w panel sterowania, dodaj/usuń programy i odinstalowałem program. Zniknął on z listy programów do usunięcia, jednak nadal jest on w moim komputerze… Włącza się przy starcie systemu, itd.

Jak usunąć go całkowicie z komputera? :?:

Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją i jest ona trochę irytująca…

Nigdy więcej Bearshara,takie jest moje zdanie,Ściągnij Ccleanera,ma też deinstalator,napraw rejestr i wyczyść system.W CC jest też Autostart,znajdż tam elementy Beara i je usuń.

CCleaner nie ma deinstalatora programów innego niż ten systemowy - to tylko jego zdublowanie. Do dokładnej deinstalacji polecam Revo Uninstaller - jeden z lepszych z tego typu programów:

http://www.dobreprogramy.pl/Revo-Uninst … 12741.html

Ja jestem naprawdę amatorem jeżeli chodzi o komputery. Na razie ściągnąłem tylko Ccleanera. Dalej nie mam pojęcia co robić, bo ten program też nie widzi bearshare…

CCleaner - Rejestr - “Skanuj aby znaleźć problemy” - “Napraw zaznaczone problemy”.

Później - Narzedzia - Autostart - odszukaj wpisy związane z Bearshare.

Jeśli program został już częściowo odinstalowany to REVO też go nie zobaczy - możesz Berashare ponownie zainstalować i kompleksowo odinstalować za pomocą Revo Uninstaller.

W sumie najlepsze wyjście,ewentualnie “ręczne” przeszukanie systemu pod kątem obecności pozostałości po “Miśku” i ręczne skasowanie.W Ccleaner najpierw wykonaj czyszczenie systemu i dopiero rejestru,tak jest bezpieczniej.Jak Ccleaner zaproponuje zrobienie kopi usuwanych elementów to wyraź zgodę.

Dobra. Dziękuje za pomoc. Zainstalowałem jeszcze raz bearshare i usunąłem go za pomocą Remove unistaller.

Już wszystko jest ok :wink:

Dodane 30.09.2009 (Śr) 23:48

Ha! Jednak nie jest się tak łatwo tego dziada pozbyć. Włączyłem komputer ponownie i wyskoczył bearshare…

Ale nie ważne, dogadałem się z kolegą informatykiem i on powinien go raz na zawsze wywalić.