Problem z odpaleniem systemu Windows XP

(Joasia 1) #1

Witam wszystkich,

Mam problem z moim komputerem,nie wiem co się dzieje przy włączaniu zaczynają mi wyskakiwać jakieś dziwne komunikaty np:"Sprawdzanie systemu plików na C Typ plików NTFS" a na końcu po sprawdzeniu pisze że :"CHKDSK wykrył wolne miejsce oznaczone jako przydział w mapie bitowej woluminu"

No i w końcu jak się odpali to pokazują się inne dziwne rzeczy.Jeśli ktoś jest w stanie pomóc to będę bardzo wdzięczna,nie znam się na tym ,aha komputer jest po formacie i po wgraniu Windowsa na nowo a i tak są te same błędy a może i większe :frowning:

Dziękuje za wszelką pomoc. :slight_smile:

(Bambosz107) #2

Może jakieś fizyczne uszkodzenia dysku? Bad sectory?

(Surmapiotr) #3

ściągnij soft o nazwie HDD regenerator nagrywasz na płytkę , bootujesz i patrzysz co ci soft naprawi lub nie:)

(Agatonster) #4

joasia_1 ,

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

(Joasia 1) #5

Witam

Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź,ale obawiam się że nie bardzo wiem o co chodzi z tymi Bad sectorami :oops:

a jeśli soft nie naprawi to co wtedy ? a jeśli uszkodzi to co jest ? jestem laikiem i nie bardzo wiem co potem.

6de0a42b859f.jpgtu wrzucam to co często mi wyskakuje,

7ba596f8599b.jpga tu pokazało mi się coś takiego jak chciałam zaktualizować Windows do Service Pack 3

6eb1b9cec66c.jpgA to pojawiło się dzisiaj po włączeniu komputera

Nie wiem co się dzieje :frowning: Mam nadzieję że nie zaśmieciłam forum fotkami ,jeśli tak to przepraszam.

Może te fotki pokarzą więcej niż moje opisy o co chodzi.

-- Dodane 01.04.2010 (Cz) 14:01 --

Nie ignoruje tematu,ale nie wiem na jaki wątek mam zmienić,bo jest tak dużo błędów że sama nie wiem jaki nadać temu wątkowi tytuł.Z pełnym szacunkiem dla moderatorów.

(Bambosz107) #6