Problem z odpaleniem systemu Windows XP

Witam wszystkich,

Mam problem z moim komputerem,nie wiem co się dzieje przy włączaniu zaczynają mi wyskakiwać jakieś dziwne komunikaty np:“Sprawdzanie systemu plików na C Typ plików NTFS” a na końcu po sprawdzeniu pisze że :“CHKDSK wykrył wolne miejsce oznaczone jako przydział w mapie bitowej woluminu”

No i w końcu jak się odpali to pokazują się inne dziwne rzeczy.Jeśli ktoś jest w stanie pomóc to będę bardzo wdzięczna,nie znam się na tym ,aha komputer jest po formacie i po wgraniu Windowsa na nowo a i tak są te same błędy a może i większe :frowning:

Dziękuje za wszelką pomoc. :slight_smile:

Może jakieś fizyczne uszkodzenia dysku? Bad sectory?

ściągnij soft o nazwie HDD regenerator nagrywasz na płytkę , bootujesz i patrzysz co ci soft naprawi lub nie:)

joasia_1 ,

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Witam

Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź,ale obawiam się że nie bardzo wiem o co chodzi z tymi Bad sectorami :oops:

a jeśli soft nie naprawi to co wtedy ? a jeśli uszkodzi to co jest ? jestem laikiem i nie bardzo wiem co potem.

6de0a42b859f.jpg tu wrzucam to co często mi wyskakuje,

7ba596f8599b.jpg a tu pokazało mi się coś takiego jak chciałam zaktualizować Windows do Service Pack 3

6eb1b9cec66c.jpg A to pojawiło się dzisiaj po włączeniu komputera

Nie wiem co się dzieje :frowning: Mam nadzieję że nie zaśmieciłam forum fotkami ,jeśli tak to przepraszam.

Może te fotki pokarzą więcej niż moje opisy o co chodzi.

Dodane 01.04.2010 (Cz) 14:01

Nie ignoruje tematu,ale nie wiem na jaki wątek mam zmienić,bo jest tak dużo błędów że sama nie wiem jaki nadać temu wątkowi tytuł.Z pełnym szacunkiem dla moderatorów.

Przy pierwszym napisanym przez Ciebie poście jest przycisk EDYTUJ , kliknij go i zmień tytuł. :slight_smile: