Problem z odtwarzaniem filmików na dvd sony bdp-s5500

witam,
Jeśli nie zamieszczam tematu w odpowiednim miejscu to z góry przepraszam.
Mam zgrane na pendriva filmiki z iphona. są one w formacie MOV. Nawet jeśli zmienię format na mp4 nadal jest problem z ich odtwarzaniem ( obraz wyświetlany jest bokiem,albo pojawia się informacja plik nie jest obsługiwany). Posiadam dvd sony bdp-s5500.
. Są to bardzo króciutkie filmiki,ale jest ich bardzo dużo.
Czy jest jakaś opcja,żeby one zostały odtworzone prawidłowo.Bardzo dziękuję za każda odpowiedz

MP4 to tylko kontener. Jakim kodekiem są zakodowane?

Od razu z góry przyznaje się że jestem laikiem wartych sprawach…
Jeśli dobrze rozumiem pytanie to te filmiki zostały konwersowane w jakims programie on line do formatu mp4 więc nie wiem jakie mają kodeki

Przekonwertuj te *.mov do *.mp4 przy użyciu Format Factory. Tu masz mój filmik nt. tego softu:

W ustawieniach konwersji wybierz kodek H.264 dla obrazu i MP3 dla audio.

A istnieje jakaś szansa ,żeby te filmiki zagrać na pena w oryginalnym formacie mov wraz z jakimiś kodekami, żeby dobrze smigało?.
Jest tych filmików ponad 900 są bardzo krótkie, ale jednak ilość spora. Robie do znajomej dla jej dziadków bo stracili wnuczke, a te krótkie filmiki to jedynie co im teraz po małej pozostało…

Moje kondolencje

dziękuje ;(

Spróbuj tej nakładki na FFmpeg, wygląda na bardzo prostą https://www.biggmatt.com/p/winff.html