Problem z odtworzeniem pliku *.mov przez Windows MediaPlayer

jak przemielić pliki, filmy *.MOV, które czyta mi tylko Quick Time,

a chcę by czytał je Windows Media Player?

Quick Time Alternative + K-Lite Mega Codec Pack

spróbuj TEGO

Jeśli masz zainstalowany QuickTime, to nic nie musisz przerabiać, ani instalować QuickTime Alternative.

Wystarczy skojarzyć WMP z plikami .MOV i po kłopocie.

dzięki za błyskawiczne odp:)

jestem new, i zupełnie nie znam się na temetyce komputerowej…

gdybyście mogli tak bardziej po polsku powiedzieć co to znaczy “skojarzyć WMP z plikami. MOV?”

Klikasz prawym klawiszem myszy n pliku cośtam.mov i wybierasz z menu kontekstowego Otwórz za pomocą/Wybierz program, wybierasz Windows Media Player i zaznaczasz “ptaszka” przy pozycji “Zawsze używaj wybranego programu do otwierania…”

Jak nie czytał wmp filmu po zainstalowaniu quick time playera, to znaczy, że trzeba zainstalować kodek quick time alternative, wyżej w poście.

Osobiście proponuję się nie ,pieścić" jeżeli używasz te kodeki tylko odinstalować wszystkie kodeki w ,Dodaj lub usuń programy", przeczyścić komputer CCleanerem oraz Eusing Free Registry Cleanerem :

viewtopic.php?f=16&t=254087

a następnie zainstalować tylko kodeki K-Lite Mega Codec Pack :

http://www.programosy.pl/program,k-lite … -pack.html

Aby czytał WMP wejdż w opcje i skojarz typy plików.

Ten zestaw nie posiada kodeków do quick time, więc i tak trzeba zainstalować dodatkowo quick time alternative.

Bratek napisał, że otwiera pliki .mov w QuicTime Playerze, więc nic więcej nie musi instalować, bo wraz z pełną wersją Apple QuickTime zostały zainstalowane odpowiednie kodeki i filtry.

Podczas instalacji QuickTime instalowany QuickTime Player, z którym kojarzone są przez instalator pliki .mov.

Wystarczy teraz tylko skojarzyć je z Windows Media Player-em i po kłopocie, zamiast sugerować robienie z systemu “śmietnika”.