Problem z OpenGL


(Bluetomek) #1

Witam, to mój pierwszy post, mam nadzieję że piszę w dobrym dziale. Mój problem dotyczy gier wszystkich które działają na biblotekach openGL, otóż we wszystkich grach pojawiają mi się błędy, np. zamiast efektu dymu są czarne kwadraty, tekstury w grze są też czarne, bezbarwne (a wiem że powinny być kolorowe), czasem tekstury mają ''dziwny'' kształt, pomieszane kolory... Dziwne jest też to że nieraz pomaga przeładowanie gry by wszystko było ok, a czasem po przeładowaniu jest jeszcze więcej błędów. Mam WinVistę, kartę graficzną SIS Mirage 3 Graphics 672 Series (z aktualnymi sterownikami). Co mam zrobić by te błędy nie występowały?


(adam749) #2

Możliwe, że wersja OG w karcie jest za stara do tych gier i dlatego są te zjawiska.


(Bluetomek) #3

Hmm... A jak sprawdzić moją aktualną wersję OpenGL? I ewentualnie skąd można pobrać i jak poprawnie zainstalować nowsze sterowniki OpenGL? Nie wiem nawet czy jest to możliwe bo gdzieś czytałem że nie da się wgrać innch sterowników niż te na karcie, ale może się jednak mulę i się jednak da...


(Seba86mu) #4

TrueBlue73 , w opcjach graficznych tychże gier nie da się zmienić z OpenGL na Direct3D ?

Pobierz i zainstaluj ten sterownik do karty graficznej.

Wcześniej jednak odinstaluj poprzedni:

START -> Panel sterownia -> Dodaj/Usuń programy


(Technik Elektro) #5

albo integra jest niekompatybilna z vistą albo masz spaprane sterowniki...