Problem z oprogramowaniem HP


(Krzysztof 7) #1

Witam, mój problem polega na tym że oprogramowanie dołączone do drukarki wogóle nie działa (nie chce sie nawet włączyć).

Kiedy używam drukarki ręcznie (przez przyciski na niej) to nie ma żadnego problemu z drukowaniem czy też skanowaniem.

Czy może to być wina tego że mam bardzo mało tuszu (właściwie prawie pusto) w pojemnikach?

Proszę o pomoc i z góry dzięki za odpowiedzi


(ak6) #2

Trochę mętnie napisałeś.

Rozumiem, że oprogramowanie zostało zainstalowane. Tak ??

Jakie opcje ci nie działają (oprócz automatycznego włączania drukarki)

Ilość tuszu nie ma żadnego wpływu na działanie softu.

Czy na pewno wszystko dobrze ustawiłeś w opcjach ??

Spróbuj jeszcze ściągnąć najnowszy soft do swojej drukarki ze strony producenta i przetestuj.

http://welcome.hp.com/country/pl/pl/support.html


(Krzysztof 7) #3

Ale wszystko działało prawidłowo przedtem. Ostatnio tylko coś sie porobiło. Dokładniej chodzi o to że jak mam zainstalowany soft to na pulpicie są 3 ikonki

plikkp3.th.jpg

i wszystko mi działa oprócz HP Director a bez tego nie moge używać drukarki z poziomu komputera

Na obecnym sofcie chodziło mi od zawsze, więc nie będe zmieniał

pozdrawiam


(ak6) #4

Więc nie zmieniaj tylko przeinstaluj jeszcze raz soft, który masz i powinno być OK. :smiley:


(Krzysztof 7) #5

Przeinstalowałem ale niestety nie pomogło. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?


(cabis) #6

miałem identyczny problem jak ty i moge ci powiedzieć ze przeinstalowywanie oprogramowania nic ci nie da poniewaz masz (domyślam się) IE7 a hp director gryzie sie z tą wersją IE , rozwiązanie twojego problemu to ściągnięcie odpowiedniej łatki ze strony hp lub pozostanie przy IE6 , dodam tylko że u mnie odinstalowanie IE7 nic nie dało łatka tez nie dopiero zainstalowanie systemu na nowo pomogło no i nie mam IE7 (zresztą i tak używam opery :mrgreen: )


(Krzysztof 7) #7

Dobrze sie domyślasz , mam IE7 :smiley: Właśnie ściagnąłem łatke i teraz wszystko działa poprawnie. A swoją drogą w życiu bym nie przypuszczałeże to właśnie IE stanowi problem.

Wielkie dzięki za pomoc

Pozdrawiam