Problem z oprogramowaniem skanera


(Kiepas) #1

Mam skaner Hp scanjet 2400 i wiadomo to skanera było dołączone "oprogramowanie" m.in. instaluje sie program HP Director, który służy do ustawiania skanera. Jednak po zainstalowaniu go działa ok. tygodnia a później po naciśniećiu na skrót lub bezpośrednio *exe nie ma żadnej reakcji. I tak w kółko..... Instaluje mam go tydzien i od nowa. Co moge z tym zrobić bo ta aplikacja jest niezbedna.


(Monczkin) #2

rozumiem, że na płytce były stery dedykowane pod win... (właśnie - jakiego masz windowsa ?? ), może ściągnięcie zaktualizowanych coś zmieni :slight_smile:

generalnie ja bym zrobił tak -> wywal program łącznie z rejestrem i wszystkim co znajdzisz na dysku. Włącz skaner, odpal windowsa, zainstaluj nowe sterowniki, i.. no właśnie - wtedy zobaczysz jak się zachowuje.

Ja mam starszy model (1200C) i od czasu do czasu też mam problemu - u mnie ponowne odpalanie windowsa zazwyczaj pomaga :slight_smile:

HP coś nie lubią XP


(Kiepas) #3

mam Win XP pro SP2 i ściągałem z neta najnowsze sterowniki, nic to nie daje


(JNJN) #4

Właśnie dużo oprogramowania do scanerów nie współpracuje lub działa źle z SP2.

Zostaje poszukać takiego które współpracuje z SP2 lub odinstalować SP2.


(Magik) #5

Nie wiem, czy to napewno to, ale pod tym adresem jest poprawka do oprogramowania skanera pod SP2 (kategoria Update).


(Kiepas) #6

jak miałem SP 1 było to samo

mam wszystki upady z tej stronki


(Monczkin) #7

hm... może zadzwoń, lub napisz do HP i popytaj ??


(Kiepas) #8

pytałem mailem >>> nie odpowiedzieli

dzwoniłem >>> krecili mi i opowiadali głupoty


(Musg) #9

he he -norma

moze sie myle ale czy nie warto sprawdzic scanera na innym kompie.Moze to z nim jest fizyczny problem?


(Kiepas) #10

ręce mi opdają co tydzień musze przeinstalowywać stery do skanera :smiley: