Problem z oprogramowaniem


(Szwarou) #1

Dziwny problem...

Nagle wiekszosc programow nie chca sie uruchomic. Wyskakuje blad

Wystapil problem z aplikacja ad-aware.exe i zotstanie ona zamknieta. Przepraszamy za klopoty. Jezeli jestes w trakcie pracy, informacje, nad ktorymi pracujesz, mogly zostac utracone. Aby uzyskac wiecej informacji o tym bledzie kliknj tutaj

Po nacisnieciu jest cos takiego

Sygnatura bledu. AppName: ad-aware.exe AppVer: 6.2.0.236 Mod.Name: ad-aware.exe. ModVer: 6.2.0.236 Offset: 0029b146

Tresci raportu o bledach moze nie bede wklejal bo jest b. dluga

Przy kazdym programie cos takiego (poza przegladarka, gg, flashgete)

Z czego to jest? Jak to zalatac?


(Kpc21) #2

wirusy

przeskanuj kompa HiJackiem i wklej log ************

=======================================

nie wprowadzaj zamieszania, niech loga wklei w tym temacie

monczkin


(123448) #3

dlaczego od razu może być to wina wirusów? możliwe że stos się przepełnił i komunikat o błędach się pojawia. czy po zresetowaniu pracy komputera problem wciąż się pojawia?


(Szwarou) #4

niestety tak

btw: hijack tez sie nie odpala ;]

edit: C:\Documents and Settings\Robert\Ustawienia lokalne\Temp\Perflib_Perfdata_324.dat... file could not be scanned!

Mam 3 takie dziwne pliki po pare kilo w tempie ktorych nie da sie usunac. Wczesniej mialem ich ok 20 z czego pare po 2 giga - razem temp zajmowal 35 gb... wiekszosc usunalem lecz nadal to samo

Skanuje system mks skanerem online i avast cleanerem - zobacze co sie stanie

Złączono Posta : 21.03.2006 (Wto) 10:16

namierzylem dziada - win32 tenga

jak go usunac?


(Kpc21) #5

a z trybu awaryjnego próbowałeś??

a antywirus pokazał ci, gdzie on jest na kompie??