Problem z Orange przy przenoszeniu numeru

Od 2 tyg. próbuję przenieść numer z Orange do Play bezskutecznie. Już 3 razy wypełniałem kartę rejestracji osoby fizycznej i za każdym razem po wizycie w salonie Play i ponowienia próby przeniesienia dostaję SMS iż dane nie zgadzają się z danymi które posiada mój operator. W czym problem? Czy na karcie rejestracyjnej trzeba wypełnić adres miejsca zameldowana Abonenta na adres stały? Jest przy tym gwiazdka i informacja że to pole nieobowiązkowe. Ja wypełniam tylko adres korespondencyjny Abonenta. Czy osoby które jak ja przenosiły numer wypełniały oba pola? Druga sprawa poniżej karty są pola do zaznaczenia wyrażenia zgody. Wszędzie zaznaczam “Nie wyrażam zgody…” Czy to może mieć wpływ na problemy z przeniesieniem? Trzecia sprawa w Play w polu imię podano moje pierwsze i drugie imię. Być może ja też mam podać w Orange tak samo? W salonie mi mówią że to nie jest wymagane. Szczerze to ja już nie wiem do czego się jeszcze przyczepić. Może mam wszystko wypełniać drukowanymi literami?

Myślę że to wina play, ponieważ jestem użytkownikiem oferty na kartę i ciągle jestem zmuszony składać reklamacje na które Oni mają kompletnie lekceważący stosunek. Jak już naprawdę nie wiedzą jak wybrnąć to wtedy oferują mi rekompensatę w postaci 10 minut (haha).

Konsultanci na to samo pytanie odpowiadają różnymi odpowiedziami mylą regulaminy i co ciekawe zapewniają że są regularnie szkoleni co podnosi poziom usług.

We wcześniejszych postach cytowałem właśnie odpowiedzi konsultantów można się pośmiać.

Pozdrawiam

Zmieniałeś dowód?, u mnie to było powodem, poza tym dane muszą być identyczne, spr. po prostu jakie masz dane w Orenżu i paste do Playa.

Nic nie zmieniałem. Wydaje mi się że powodem jest brak podania danych zameldowania bo podałem tylko korespondencji. Jutro jadę do innego miasta wiec tam wypełnię ponownie wniosek podając już wszystkie dane łącznie z drugim imieniem.