Problem z otwarciem portów na routerze

Witam.

Mianowicie mam problem taki jak w tytule - nie mogę poradzić sobie z odblokowaniem portów na routerze. Router jest firmy TP-Link model TD-W8950ND. Próbowałem robić według instrukcji z tej stronki: klik, dodatkowo używając tej instrukcji, aby ustawić stały adres IP mojego komputera: klik.

Pierwszy problem pojawia się przy uzupełnieniu pola “Server IP Adress”, ponieważ nie wiem którym adresem mam je uzupełnić. Próbowałem adresem routera (192.168.1.1), adresem komputera, który ustawiałem przy robieniu stałego IP (192.168.1.90) jak i adresu zewnętrznego który mogę sobie sprawdzić na pierwszej lepszej stronce. Po tych operacjach za każdym razem sprawdzałem porty za pomocą tej stronki i tej. Obydwie uparcie pokazują że większość portów które chce odblokować są wyłączone.

Nie wiem czy ma to znaczenie, ale dodam że pracuję na Windows 7.

I to ewentualny screen z menu gdzie otwieram porty - klik

Pytanie brzmi - Jak mogę te porty odblokować? Ponieważ jak widać nawet na screenie i guide’ach usilnie próbuję pograć w Battlefielda 3, lecz gra po 5-15 minutach automatycznie mnie wywala. A na pewno nie jest to wina Punkbuster’a.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą próbę pomocy.

Podstawowa konfiguracja domowego routera.

Server IP Adress ustaw na adres swojego komputera.

Sprawdź wewnętrzny adres IP swojego komputera, naciśnij logo Windows (flaga) + R >>> cmd >>> ipconfig /all

W tym właśnie problem, że ustawiałem wszystko tak jak jest również opisane w temacie do którego dałeś linka i nic nie daje (swoją drogą wpierw przejrzałem ten post który zlinkowałeś). Teraz nawet ustawiłem DMZ i też niby ze stronek pokazuje że porty są niedostępne ;s

I przy okazji może ktoś wie do czego służy to menu “Port Triggering” w zakładce NAT?

Screen z dodawania opcji w tym menu: klik

Menu dość podobne do tego z Virtual Servers. A dodatkowo z opisu wynika jakbym to właśnie to miał ustawiać żeby swobodnie sobie pograć, ale w żadnym guide znalezionym w internecie nie widziałem wzmianki o tym menu ;/

Wyłącz zaporę w systemie i inne programy zabezpieczające, jeżeli używasz. Sprawdź jak będzie. Jeżeli wszystko będzie w porządku, włącz z powrotem programy zabezpieczające w Windows i odpowiednio skonfiguruj je. Sprawdź PW.

Pozdrawiam.