Problem z otwieraniem niektórych stron - nieosiągalna witryna

Cześć, mam dosyć uciążliwy problem z Internetem - ogólnie większość stron takich jak Facebook, YouTube, czy Onet działa, natomiast w przypadku kilku stron (pracuj.pl, strona banku) po długim ładowaniu się strony wyświetla się komunikat “Ta witryna jest nieosiągalna”.

Dzieje się tak jedynie na sieci Wifi - połączenia po kablu nie mam, natomiast w przypadku wchodzenia na ww. strony z innej sieci (w pracy), czy przez LTE z telefonu wszystko śmiga. Problem występuje na wszystkich urządzeniach działających w sieci, czyli domyślam się, że to nie wina komputera, lecz Internetu. Posiadam Internet z Netii, router Netia Spot. Próbowałem zmieniać ręcznie DNSy na Googlowskie jednak to nic nie dało.

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Co odpowiedział ISP po zgłoszeniu problemu?

Niestety nie mam obecnie możliwości zgłoszenia problemu dostawcy - jest to Internet w wynajmowanym mieszkaniu, umowa jest na właściciela, z którym przez najbliższe dni nie będę miał kontaktu - na infolinii bez numeru abonenta nie zostały mi udzielone żadne informacje.

Wyłącz na jakiś czas router i włącz ponownie, ale skoro problem występuje na różnych urządzeniach, po wifi jak i po kablu, to prawie napewno wina leży po stronie ISP.

Nie pomogło - problem dalej występuję.

Po kablu nie wiem, bo pisałem w pierwszym poście, że nie posiadam. Natomiast w sieci wifi wystepuje na każdym urządzenia - dwóch laptopach i dwóch telefonach. Jeśli rozłączy się wifi i korzysta z internetu w telefonie - wtedy strony działają.

Nie uzyskasz tutaj żadnej pomocy. W ogóle sam nie rozwiążesz tego problemu. Zgłaszaj właścicielowi mieszkania, bo przecież na pewno nie masz nawet haseł do administracji routerem, nie masz danych abonenta, żeby załatwić coś z ISP. Nie możesz nic.

Sterowniki do karty wi-fi aktualne?

Jeszcze zostaje sprawdzić czy VPN pomoże.

Co do zmiany DNS, to może zrobiłeś ją za szybko i połączenie leciało dalej po pamięci cache DNS Netii?

Sterowniki do karty wi-fi aktualne?

Tak

Co do zmiany DNS, to może zrobiłeś ją za szybko i połączenie leciało dalej po pamięci cache DNS Netii?

Czyli jak spróbować to zrobić odpowiednio?

Na Windows do menu wpisać wiersz polecenia i uruchomić go jako administrator, potem w wierszu polecenia wkleić / wpisać:

ipconfig /flushdns

W chrome dodatkowo warto przeczyścić w zakładce:

chrome://net-internals/#dns

przyciskiem “Clear host cache

chrome://net-internals/#sockets

przyciskiem “Flush Socket Pools

Niestety, nie pomogło.

Jakaś blokada stron w routerze?