Cześć wszystkim!
Od kilku dni mam problem z uruchomieniem Acrobat Reader (wersja 23.001.20064). Podczas otwierania plików PDF pojawia się poniższy komunikat:
Próbowałem reinstalacji Acrobat Reader, ale problem pozostał.
Będę wdzięczny za pomoc!
Cześć wszystkim!
Od kilku dni mam problem z uruchomieniem Acrobat Reader (wersja 23.001.20064). Podczas otwierania plików PDF pojawia się poniższy komunikat:
Próbowałem reinstalacji Acrobat Reader, ale problem pozostał.
Będę wdzięczny za pomoc!
Odinstaluj tę wersję, pobierz i zainstaluj tę:
https://download.dpcdn.pl/archiwum/AdbeRdr11000_pl_PL.exe
W Windowsie 7 zawsze działała dobrze.
Sprawdź kondycję dysku może dogrywa.
Dodatkowo jest aktualizacja z ustawień w sekcji „pomoc” do wersji:
2023.003.20201 / 23.003.20201 (dziennik zmian https://www.adobe.com/devnet-docs/acrobatetk/tools/ReleaseNotesDC/continuous/dccontinuousjune2023.html)
Po sieci może krąży aktualizator w pliku exe/msi/msp gdy nie działa ci funkcja „sprawdź uaktualnienia”.
A możesz sprawdzić czy Acrobat otwiera pliki PDF jeśli uruchomi się go z uprawnieniami Administratora? Jeśli tak to winę ponosi M$, który w ten sposób „zachęca” do używania jego softu.
Spróbuj Sumatra PDF.
@krystian3w z dyskiem jest chyba wszystko ok, załączam zrzut z CrystalDiskInfo.
@kramar99 przy otwieraniu PDF-u z uprawnieniami administratora pojawiał się taki sam komunikat, natomiast wersja Adobe Readera z linku @_Astor44 działa bez problemu.
Czym może to być spowodowane?
Ta wersja to ostatnia „normalna” wersja przed wydaniem wersji DC (Document Cloud). Widać za bardzo namieszali.
Czy pobrałeś wersję 64 bitową czy 32 bitową? Z tego co widzę to wersja 64 bitowa obsługuje tylko Windows 10 i 11, a 32 bitowa dodatkowo 7 i 8.1. Adobe Acrobat Reader system requirements
Wersja DC ma dwie odmiany - tzw. Continuous Track i Classic Track. Ta druga ma klasyczny, kwartalny sposób aktualizacji, tak jak wersja 11.x - mniej potencjalnie „szkodliwych” nowości, głównie poprawki błędów i stabilności. Ta pierwsza aktualizuje się często, czasami „po cichu”.
https://www.adobe.com/devnet-docs/acrobatetk/tools/AdminGuide/whatsnewdc.html
Obecną wersją jest Adobe Reader DC 2020.
https://www.adobe.com/devnet-docs/acrobatetk/tools/ReleaseNotesDC/index.html#classic-track
Ale tak jak wspomniał @Astor44, 11.0 działa najlepiej na 7-ce. I jest najlżejsza.
Nie zapomnij tylko zaktualizować do 11.0.23 https://www.adobe.com/devnet-docs/acrobatetk/tools/ReleaseNotes/index.html
Nie instaluj przestarzałych czytników PDF, soft Adobe jest dziurawy.
Instalator 64 bitowej wersji wywala błąd na Windows 7, więc na pewno ma 32 bitową wersję.
Sprawdzić jeszcze warto inne PDF-y, może masz jeden walnięty np. stworzony z pomocą wadliwej drukarki pdf lub wadliwego edytora typu „Publisher”.
@krystian3w wszystkie pliki PDF są prawidłowe. Komunikat „Acrobat failed to load its Core DLL” pojawiał się także przy próbie otwierania Adobe’a.
@MatewoosH tak, miałem zainstalowaną 32-bitową wersję AR. Sprawdziłem wersję DC 2020 i ta również działa bez problemu. Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc!
Ten temat został automatycznie zamknięty 30 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.