Problem z otworzeniem slajdu z office 2007 na 2003 w PawerPo

Witam chciałbym się poradzić w sprawie slajdu robiłem w programie office 2007 pawerPoint , u mnie otwiera się normalnie z muzyką i wszystko co trzeba .Ale chciałbym pokazać koleżance ale ma office 2003 i wgrałem PowerPoint Viewer 2003- 2007 ukazuje mi slajdy ale sa poprzestawiane zdjęcia i tekst oraz brak muzyki …ale jak wspomniałem u mnie jest normalnie wporządku i nie wiem co zrobic żebym mógł pokazać z muzyką i żeby był pokaz normalnie …prosze o poradę pozdrawiam Andrzej jestem nowicjuszem z komputerem i jak można to prosże opisywać co mam zrobić pozdrawiam :slight_smile:

W office 2007 są nowe formaty zapisu plików. nie będzie działać

czyli nie będzie działać i nie ma żadnego sposobu…na ludzki rozum to powinno dziłac i powinno współgrac czyżby była taka przepaść ,że programista nie uwzględnił współpracy z 2007 na 2003

Lepiej zainstaluj do tego Office’a 2003 Pakiet zgodności formatu plików pakietu Microsoft Office dla programów Word, Excel i PowerPoint 2007 , do pobrania np. tutaj:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=pl

Witam FileFormatConverters zainstalowałem i nijak nie działa slajd zapisany w office 2007 a chciałem otworzyc w office 2003 jest obraz ale śą poprzestawiane zdjęcia i tekst na slajdach i brak wciąż podkładu muzycznego :slight_smile: może cos innego jest i prosiłbym o porade ,dzięki bardzo

:slight_smile:

musisz użyć opcji “Plik -> Spakuj na dysk CD” a potem wybrać “Zapisz do folderu”

znam funkcję zapisu ale mi chodzi o odtwarzanie slajdu z Office 2007 na office 2003 żeby był dźwięk i obraz jak należy :slight_smile: powinien być sposób wiem ze najlepiej kupić offic 2007 ale to są koszta ale chciałbym spróbować