Problem z padem Manty

Witam! Odzywam się na tym forum po raz pierwszy, tak więc napiszę dwa zdania o sobie i już przechodzę do problem. Niezainteresowanych moją skromną osobą z góry przepraszam.

Jestem studentem informatyki, może nie ekspertem ale na pewno bardzo doświadczonym użytkownikiem najróżniejszej maści komputerów. Niemniej jednak problem nad którym siedzę od 3 dni jest na tylę specyficzny, że przewyższył moje możliwości a na pewno ambicję…

Dlatego właśnie zwracam się do ogółu: Pomożecie?

Mianowici chodzi o pad’a do gier rodzimej firmy Manta.

Zakupiłem go niecały rok temu, zainstalowałem z tego co pamiętam bez problemu, pobawiłem się kilka wieczorów i odłożyłem na półkę (studia, nauka , rodzina i takie tam inne ;] ). Przez rok zdążyłem przeinstalować windę i gdzieś zagubić oryginalne sterowniki do pada.

Na stronie producenta (http://www.manta.com.pl/produkty.php?id=1093〈=pl) są dwie wersje sterowników, żadna nie działa poprawnie. Jedne jakoś dziwnie się instalują, nie ma żadnego komunikatu o zakończeniu instalacji, nie mogę znaleźć żadnych zmian w Panelu Sterowania czy choćby głupim Menu Start>Programy po zainstalowaniu. Drugie stertowniki natomiast wywalają komunikat ‘Device not found’ i tyle… Podłączenie pada do gniazda USB powoduje mizerną reakcję Windowsa: “znaleziono nowy sprzęt, ale w sumie nie wiadomo jaki, jak chcesz go używac to zainstaluj sobie sterowniki” :confused: No i koło się zamyka…

Bardzo proszę o poradę kogoś kto miał podobny problem, mój #GG to 2153589, albo o przesłanie na mejla oryginalnych, dołączanych do pada sterowników - może to coś zmieni…

Z góry dziękuję za zainteresowanie problemem i ewentualną pomoc.

PS: Na wszelkie dodatkowe pytania, które miałyby jakoś pomóc w rozwiązaniu problemu chętnie odpowiem

PPS: Jakieś 2msce temu pożyczyłem pada kumplowi i na PlayStation2 sprawował się bez zarzutu…

PPPS: Po podłączeniu pada do USB i wcisnięciu guzika “Analog” świeci się dioda na padzie