Po reinstalacji systemu (Win XP Home) zainstalowałem OFFICE 2003. Mam problem z paskami narzędzi w Wordzie. Gdy dodam jakieś polecenie na pasek i zaznaczę Zapisz w Normal to zmiany się nie zachowują. Gdy wyłączę i ponownie włączę Worda to zmiany się nie zapisują. Polecenie, które dodałem znika z paska. Problem nie występuje gdy zapisuję opcje w konkretnym pliku (np. “Zapisz w Dokument1”). Również gdy dodaję polecenia w innych aplikacjach OFFICE wszystko jest w porządku (ale w innych nie ma pola wyboru “Zapisz w”). Tylko w Wordzie coś jest nie tak.
Odnistalowanie i ponowna instalacja nic nie daje.
Zainstalowałem OFFICE 2000 i problem nie występował. Dodałem wtedy jakieś polecenia i uaktualniłem do 2003. Polecenia dodane w 2000 zachowały się, ale problem, o którym pisałem wyżej powrócił.
Być może trzeba odninstalować pakiet i usunąć jakieś pliki z 'Dane aplikacji". Pomóżcie.