Problem z paskami narzędzi w Wordzie

Po reinstalacji systemu (Win XP Home) zainstalowałem OFFICE 2003. Mam problem z paskami narzędzi w Wordzie. Gdy dodam jakieś polecenie na pasek i zaznaczę Zapisz w Normal to zmiany się nie zachowują. Gdy wyłączę i ponownie włączę Worda to zmiany się nie zapisują. Polecenie, które dodałem znika z paska. Problem nie występuje gdy zapisuję opcje w konkretnym pliku (np. “Zapisz w Dokument1”). Również gdy dodaję polecenia w innych aplikacjach OFFICE wszystko jest w porządku (ale w innych nie ma pola wyboru “Zapisz w”). Tylko w Wordzie coś jest nie tak.

Odnistalowanie i ponowna instalacja nic nie daje.

Zainstalowałem OFFICE 2000 i problem nie występował. Dodałem wtedy jakieś polecenia i uaktualniłem do 2003. Polecenia dodane w 2000 zachowały się, ale problem, o którym pisałem wyżej powrócił.

Być może trzeba odninstalować pakiet i usunąć jakieś pliki z 'Dane aplikacji". Pomóżcie.

bardzo dawno nie używałem worda, więc to tylko sugestie - polecenia

na paski dodajesz przez prawy klik na nich i dostosuj, zaznaczasz

element i to wszystko; normal to szablon(template) układu strony

(format, marginesy itd) i nie wiem, czy zachowuje również układ pasków narzędzi do strony - zresztą, jeśli masz problemy sprawdż w pomocy worda! tego samego szablonu możesz używać przy różnym układzie

pasków!

To chyba nie problem z szablonem Normal.

A czy jest jakiś folder, w którym zapisywane są dane o paskach narzędzi? Może by go usunąć, odinstalować i zainstalować OFFICE?