Problem z pendrive'm i drukarką (USB)

Mam taki zasadniczy problem… Miałem problem z drukarką, nie mogłem znaleźć sterowników, wszystko odinstalowałem co było związane z tą drukarką. Podczas jej instalacji przy podłączaniu jej wyskakuje wyszukiwanie sterownika, automatycznie nie znajduje więc próbuje ręcznie na różne sposoby (?.inf), ale nie działa… Jest to drukarka Lexmark x6575 (próbowałem angielskich sterowników jak i tych z polskiej strony - oba nie działają) Ale wracając do meritum sprawy ( z drukarką dałem sobie spokój) dzisiaj wróciłem ze szkoły z pendrive’m, kulturalnie podłączam i ten sam błąd ze sterownikami… nigdy wcześniej nie miałem tak z pendrive’ami…(A tego pendrive’a też kiedyś tak pożyczałem ;)) Cokolwiek mam zrobić, zrobię, jak potrzeba to logi ze wszystkiego co chcecie… Bardzo proszę o szybką pomoc :wink:

Pozdrawiam…

Ps. Może nie jestem laikiem, ale jak coś takiego bardziej poważnego mam zrobić to proszę o wyrozumiałość :wink:

Ps 2 Czytałem wątek o niedziałającym pendrive’ie ale tam było tylko o nim, a tu mam jeszcze drukarkę :wink:

Ps 3 Wujka google’a znam więc proszę o nie wysyłanie postów z linkiem do strony domowej google’a :wink:

weedel , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

poprawiłem, ale ciężko dać jednoznaczny temat :wink:

Dodane 22.04.2009 (Śr) 17:47

Jeśli nie wiecie jak mi pomóc to też piszcie… Gdzieś widziałem, że najprościej zrobić reinstalkę windowsa ale powiem szczerze, że niespecjalnie mam na to ochotę…

Dodane 22.04.2009 (Śr) 19:28

Przypomniałem sobie że jakieś 2 tygodnie po raz pierwszy użyłem programów do czyszczenia rejestru :Eusing Free Registry Cleaner i RegCompact.NET, czy to może mieć jakiś związek z moim problemem?